foto-verslag Noordkaapreis April

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Chris 110

foto-verslag Noordkaapreis April

Bericht door Chris 110 »

Ik ben al wel een paar weekjes terug, maar heb nu pas de tijd genomen om wat foto's van onze Noordkaapreis op het net te zetten: www.opwielen.nl/chris

gr, Chris
www.opwielen.nl
sirmartin

Re: foto-verslag Noordkaapreis April

Bericht door sirmartin »

Mooi hoor... volgend jaar hoop ik ongeveer dezelfde route te doen met een aantal Landrovers. Ik had ook ongeveer 8500 km uitgerekend. Dit jaar of liever overmorgen een maand Denemarken rond fietsen. Trouwens die stokvis in de Lofoten dat schijnen ze geleerd te hebben van de Nederlanders ;-)

Groet,
Martin
Rik

Bericht door Rik »

He Chris,

Mooie reis hebben jullie gemaakt joh!
Deze reis staat ook op ons verlanglijstje (op 1).
En we hebben nagenoeg de zelfde 110 als jullie, alleen van het engelse leger.
Dus we houden jullie site goed in de gaten!

Groeten van Rik
exemplaro

Bericht door exemplaro »

hey chris,
wij gaan in de zomer van 2005 naar de noordkaap met nog 4 andere laro's (allemaal series) nu zijn we nog druk bezig met de voorbereidingen. in de zomer zal het wel iets warmer zijn, maar toch net zo mooi denk ik.

veel plezier met de laro
groetjes
Nick santana [exemplaros 2005]

ps: misschien idee voor de volgende reis de zuidkaap???
Chris 110

Bericht door Chris 110 »

de TV-serie Peking-express heeft me ook wel op een idee gebracht, van Moskou naar Peking is nl ook 8500km, rijdt je dus ook in een maandje.

verder staat Marokko ook nog op de lijst, het schijnt dat je daar toch ook gewoon op vakantie kunt gaan (met campings enzo)

gr, Chris

ps: nog een tip: vertrek niet te snel uit het poolgebied, het is daar echt schitterend.
Andy

Bericht door Andy »

Nou was de drang al groot,maar na jullie foto's vertrek ik liever vandaag dan morgen!Helaas moeten we nog tot 12 juli wachten..... en dan 2 maanden in het hoge noorden!Ik heb trouwens een kleine waslijst met vragen voor je Chris,maar die mail ik eerdaags wel naar je!Knap trouwens dat je het fotoverslag zo hebt kunnen inkorten,en de text maakt het plaatje compleet!

Andy&Amanda,die al aan het oefenen zijn met Knackebrot en Noorse zalm ;-)
110 300TDi,Cool Runnings,die niet kan wachten op zijn cool runnings!
Henk Geerlings

Bericht door Henk Geerlings »

Misschien kan je dan die 10 in beslag genomen terreinwagens van de productie wel mee terug nemen, zal de dealer en Peking Expressteam blij mee zijn!

Groet Henk
Chris 110

in beslagname bij Peking-express?

Bericht door Chris 110 »

Hoe kom je aan die info over Peking-express? Ik ben wel benieuwd naar wat meer achtergrond-informatie. Ik vond het soms nogal zielig om te zien dat wij voor een spelletje gratis diensten van mensen verlangen die helemaal niets hebben.
Plaats reactie