Pakje van Ruinen naar Vessem
Pakje van Ruinen naar Vessem
Hoi Prikkers,
Ik heb en klein pakje wat van Ruinen naar Vessem moet, iemand die toevallig deze route rijdt?
In Ruinen staan de gevulde koeken klaar en koffie is zo gezet.
Groet Ruud.
Ik heb en klein pakje wat van Ruinen naar Vessem moet, iemand die toevallig deze route rijdt?
In Ruinen staan de gevulde koeken klaar en koffie is zo gezet.
Groet Ruud.
Re: Pakje van Ruinen naar Vessem
Volgens mij gaan ze van TPG elke dag die kant op. En ze zijn niet eens zo duur, doen het alleen niet voor koffie en gevulde koek.
Frans Bonnes
Ps Je had toch al iemand gevonden die het voor je doen wou?
Frans Bonnes
Ps Je had toch al iemand gevonden die het voor je doen wou?
Hallo Frans,
Dat was een ander pakje,
Dit is tevens een leuke manier om een prikker te ontmoeten, en eens lekker over de Laro"s te ouwehoeren.
Groetjes Joke.
Dat was een ander pakje,
Dit is tevens een leuke manier om een prikker te ontmoeten, en eens lekker over de Laro"s te ouwehoeren.
Groetjes Joke.
Ik heb geen idee waar ruinen is en Vessem hebik ook nooit van gehoord, maar ik rijd elek dag tussen Lelystad en amsterdam, en heb 2 weken landelijke storingnsdienst en voor gevulde koeken rijd ik graag stukj eom , kan alleen helaas niet van te voren weten wanneer ze ergens een storing hebben (-:
mvg johan & Timber
mvg johan & Timber
Hoi Johan,
Ruinen ligt tussen Hoogeveen en Meppel, en dat moet je toch beslist een keer gezien hebben in je leven.
Vessem ligt in Limburg, links van eindhoven ook een mooie omgeving.
Dus niet echt op de route, maar je bent altijd welkom koffie en gevulde koeken altijd aanwezig.
Groetjes Joke.
Ruinen ligt tussen Hoogeveen en Meppel, en dat moet je toch beslist een keer gezien hebben in je leven.
Vessem ligt in Limburg, links van eindhoven ook een mooie omgeving.
Dus niet echt op de route, maar je bent altijd welkom koffie en gevulde koeken altijd aanwezig.
Groetjes Joke.
Hi Marijke,
Helemaal gelijk, ik had nog niet op de kaart gekeken. Zie nu ook dat er grafheuvels in de buurt zijn.
Groet, Ruud.
Helemaal gelijk, ik had nog niet op de kaart gekeken. Zie nu ook dat er grafheuvels in de buurt zijn.
Groet, Ruud.
klopt, daar kom ik vrijwel dagelijks langs, ben nog niet wezen kijken, misschien iets om met "Gurbe" overheen te rijden?
Groet, Marijke
Groet, Marijke
Dat weet ik wel zeker en Eindhoven ook!!!
Jeroen 90 TD (Uit Eindhoven en overigens niets tegen Limburgers heeft, maar wel graag in Brabant wil wonen)
Jeroen 90 TD (Uit Eindhoven en overigens niets tegen Limburgers heeft, maar wel graag in Brabant wil wonen)
He Joke,
Kan het dit weekend en volgend weekend en weekend daarna wel meenemen van jullie tot deventer.
Als dat wat helpt laat maar even weten.
Gr.
Marc van Aperen
Kan het dit weekend en volgend weekend en weekend daarna wel meenemen van jullie tot deventer.
Als dat wat helpt laat maar even weten.
Gr.
Marc van Aperen