ZONDAG?
Re: ZONDAG? Almere??
Meestal wordt het almere (vorige week hadden we het nog over BBQ-en naderhand)maar er kunnen natuurlijk andere opties zijn. We moeten alleen wel binnen een straal van ongeveer een uur vanaf Leiden blijven vanwege Standy dienst.
Dus kom maar op met de suggesties.
Richard en Ireen
Ploertje
Re: ZONDAG? Almere??
IK heb ook standby en moet binnen een uur van lelystad blijven ben ook al paar weken niet in almere geweest, kom graag die kant op (mits ze me niet weer gaan ballen voor stomme storingen)
mvg johan & TIMber (88 lightweight)
mvg johan & TIMber (88 lightweight)
Re: ZONDAG?
Begrijp ik hieruit dat er ook ge-bbq-ed wordt?
Lijkt mij een leuk plan, ik zal er ook wel zijn als ik niet moet werken, ligt aan het weer, als het zaterdag regent kon ik wel eens geen vrij hebben op zondag.
Jan Schober
Lijkt mij een leuk plan, ik zal er ook wel zijn als ik niet moet werken, ligt aan het weer, als het zaterdag regent kon ik wel eens geen vrij hebben op zondag.
Jan Schober
Re: Is Almere wat?
Dat terreintje in Amere is dat nog wat of is dat een bouwterrein, is het legaal, groot, zwaar, Kan iemand mij er iets over vertellen, Misschien dat Anton en ik morgen ook langskomen.
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Re: Is Almere wat?
Het is lekker groot redelijk legaal en mijn achtertuin, wat betreft de bodemgesteldheid is helemaal afhankelijk waar je gaat rijden.
grt Frank Korver
grt Frank Korver