softtop

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
anja

softtop

Bericht door anja »

Wie heeft er nog een softtop over? Gelieve niet al te duur,ik wil hem namelijk 'aanpassen' voor mijn daihatsu Rocky,waar geen softtop voor te vinden is!!!
Please HELP!!
Groet Anja
sirmartin

Re: softtop

Bericht door sirmartin »

Hoi Anja,

Probeer Rob Bolleboom een in Berkel en Roderijs, misschien Besko of anders Vis in Nunspeet of Swolfs in Breda.
Ik denk dat je toch al gauw zo'n 400 eurie kwijt bent.
Dan heb je wel een legergroene.....

Groet,
Martin
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Of kijk effe op deze posting in de vraag en aanbod rubriek.... misschien is ie er nog?

[www.prikpagina.nl]

softtop voor een landrover 88 die is minder groot dan voor een 109.

Suc6
Martin
marc

Bericht door marc »

400 eurie?

Bij Paddock koop je een nieuwe voor een Serie I (80"/full length) voor 135,50 pond, daarbij komen dan natuurlijk wel verzendkosten en VAT. Een full length voor een SWB 88"/Leightweight willen bieden ze voor 124,90 pond ex aan.
Andries

Bericht door Andries »

Kijk even op de site van All Wheel Trim Ltd. in Engeland. Ik denk dat je, inclusief verzendkosten, minder kwijt bent dan waar ook in Nederland. (als je over nieuw praat tenminste.
Groet, Andries
Durk

Bericht door Durk »

Anja,

Vorig jaar heb ik nog een keurige 88" legergroene canvas softtop incl. buizen gekocht voor 150 Euro, dus zo duur hoeft 't allemaal niet, kijk ook eens bij 'rovertjes' op www.lrch.nl

Durk
SirMartin

Bericht door SirMartin »

Ok de helft dan :-p 200 euri....

Martin
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

marc,

Is dat niet alleen de canvas hood, zonder frame?

Jan Schober
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Anja,

koop het laatste nummer van 4WD magazine, daar staat een bedrijf in waar ze het magazijn hebben opgeruimd en volgens mij hebben ze nog gloednieuwe exemplaren liggen voor een Rocky, ik dacht dat het Selles was maar ben er niet helemaal zeker van.

Veel succes Christiaan
Plaats reactie