Ik heb gisteren een Discovery uit 1995 gekocht om de 300TDi eruit te halen en eventueel wat andere onderdelen.
De rest zou ik gedemonteerd hebben voor onderdelen.
Maar nu met de nieuwe Sloopregeling wordt dat lasting.
Dus ja, wat is verstandig, de auto leeghalen en naar de sloop of exporteren en slopen.
Ik heb een autosloper gebeld, deze wilde alleen het volledige voertuig hebben.
Maar op de site van de RDW staat dat wanneer een erkend sloopbedrijf geen onvelledig voertuig accepteerd dat je dan contact op moet nemen met de branchevereniging ARN.
Dus dat heb ik gedaan en heb daar de case neergelegd.
Ze zouden hierop terug komen omdat men het nog niet bij de hand gehad heft.
Overigens had ik de zelfde discussie gevoerd op de Autorai, waar ik de vraag bij een RDW medewerker neergelegd heb, die antwoorde stellig dat ik gewoon het stuk van de auto kon inleveren bij een erkend sloopbedrijf waar het chassisnummer op staat inclusief de kentekenplaten en het kenteken, de rest hoefde niet.
Dagelijks leven Discovery 4 2015 (zakelijk)
Range rover P38 4.0 SE 2001 (prive mobiel)
On the road 90 2,5TD 1988
1989 3,5 EFI RRC
In Bewerking 1977 101 FC GS (Assie)
Nog te bewerken 1959 series II 88 PU
Discovery 1995 300TDI voor de sloop
109 1977 V8 Verkocht
1990 3,9 EFI RCC (gedemonteerd)
RRS TDV6 (Verkocht)
Ben
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/05/2015 12:13 door Ben leert elke dag van zijn Laro's.