Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu di 19 maart 2024, 04:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 16 nov 2013, 21:09 
Vandaag een mailtje gekregen van 50+ dat zij een amendement gaan indienen om de beslissing over het oldtimer plan van Weekers 1 jaar uit te stellen. Zodat men het een en ander goed kan organiseren zonder dat de echte hobbyist de dupe wordt.
Helaas krijg ik het mailtje niet hier in gekopieerd .

Ik vind het een goede ontwikkeling hoe meer tegenstand en kritiek hoe moeilijker Weekers het plan ongewijzigd kan doorvoerenthe finger smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 16 nov 2013, 23:13 
Deze dus, heb ik ook mogen ontvangen:

Geachte heer Klijn,

Eerder dit jaar stuurde u 50PLUS een e-mail over de nieuwe oldtimerregeling. Graag wil ik u hierbij laten weten dat 50PLUS gisteren een amendement heeft ingediend met als doel een nieuwe regeling een jaar uit te stellen zodat deze verder onderzocht en verbeterd kan worden, en de hobbyist niet getroffen wordt. Er zijn op dit moment nog veel zaken onvoldoende duidelijk, bijvoorbeeld over hoe vervuilend oldtimers precies zijn, hoeveel ermee gereden wordt, hoeveel deze maatregel opbrengt en of een en ander juridisch wel houdbaar is. Basis voor de regeling is onder meer een ‘quickscan’ van het Planbureau voor de Leefomgeving. Nader onderzoek vindt 50PLUS echter wenselijk om zo tot een betrouwbaarder oordeel te komen over de meest effectieve aanpak. Omdat een oldtimerregeling alleen ingevoerd kan worden als dat weloverwogen en goed gefundeerd gebeurd, willen we één jaar uitstel om ervoor te zorgen dat er een regeling komt die écht gaat bereiken waar zij voor bedoeld is: het beschermen van het milieu zonder de hobbyist te treffen, dus mét behoud van automobiel cultureel erfgoed.

Met vriendelijke groet,


Ellen Ophof
Persoonlijk Medewerker 50PLUS-fractievoorzitter Norbert Klein
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Tel. (070) 318 50 58
e.ophof@tweedekamer.nl


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: 50+ min 20 is 30+
BerichtGeplaatst: zo 17 nov 2013, 00:11 
Tja, 30+ wordt vanzelf 50+, als je maar tijd van leven hebt.

Maar nu even serieus: een verstandig stukje tekst van 50+.

Marc


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: 50+ min 20 is 30+
BerichtGeplaatst: zo 17 nov 2013, 00:36 
Stukje uit vrijstelling oldtimers.nl

Uw actie is nodig
Gezien de grote waarschijnlijkheid dat de Tweede Kamer de amendementen en moties afkeurt, willen wij samen met u de kans grijpen om de Kamerleden nogmaals uit te leggen waarom deze maatregel zo onrechtvaardig is en vooral hoe hard u getroffen wordt. Daarom verzoeken wij iedereen om een email te sturen naar alle Kamerleden van VVD, PvdA, D66, ChristenUnie en D66. Vertel uw persoonlijke verhaal en vooral hoe zwaar u getroffen wordt door deze maatregel. maar houd het wel netjes en respectvol! Om het u gemakkelijk te maken hebben wij op onze website een pagina gemaakt met daarin de e-mailadressen van al deze Kamerleden: www.vrijstellingoldtimer.nl/139. U kunt daar alle e-mailadressen selecteren en door middel van kopiëren/plakken naar uw e-mailprogramma transporteren. Als laatste staat ook ons adres erbij, zodat wij de mails ook krijgen. Wij hebben expres geen opzet voor een e-mail gemaakt, zodat de Kamerleden allemaal verschillende, zeer persoonlijk getinte e-mailtjes krijgen.

Dus sturen die mails beste prikkers !!!!!!!!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: 50+ min 20 is 30+
BerichtGeplaatst: zo 17 nov 2013, 13:56 
Ik ga die zeker allemaal aanschrijven, ik heb de 50+ ook al bedankt voor hun inzet.
Ik ga nu alleen ff uitzoeken hoe ik al die adressen in 1 mailtje kan kopiëren, vanaf de tablet lukt mij dat niet.
Zal vanavondde gewone computer eens aanslingeren.
Gr


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: 50+ min 20 is 30+
BerichtGeplaatst: zo 17 nov 2013, 14:50 
Dan onze premier dan, in China propageert hij LPG vanwege de smog aldaar en hier jaagt hij het eruit! Hoe dubbelzinnig kan je zijn!
Deze maatregel toont wederom de wispelturigheid en onbetrouwbaarheid van het kabinet! Milieu laat me niet lachen zeg.....dat is plan B! Behalve in Utrecht want daar mag ik niet meer in met benzine! 2 maten meten noemen we dat!
Dat jaar uitstel is ook niks, weer onzekerheid!

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.