Ik heb onlangs een mooie Landrover zien staan bij Auto Ament. Dit bedrijf verkoopt ondermeer 2e hands landrovers en is gevestigd in Waalre (net onder Eindhoven). Dit bedrijf is mij verder geheel onbekend. Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf?
Dirk
auto ament
Re: auto ament
Hoi Dirk,
al op de website van Jurjen gekeken?
<www.blubberweb.tk>
Succes!
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
al op de website van Jurjen gekeken?
<www.blubberweb.tk>
Succes!
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Ja daar heb ik al gekeken. Ben er echter niets wijzer van geworden, want het bedrijf staat (nog) niet in de lijst.
voor aankoop info kijk even op [www.lrch.nl] daar staat een ankoop advies op en waar je op moet letten. Trouwens elke auto kan gebreken hebben alleen welke is de vraag. En garantie is ook maar beperkt want als je diep de moder in gaat dan is garantie een vraag.
voor meer over het type zoek onder zoeken boven aan
jo fo li
voor meer over het type zoek onder zoeken boven aan
jo fo li
> Ik heb onlangs een mooie Landrover zien staan bij Auto Ament.
Ik ben er wel eens geweest: het is een vaag bedrijf (ze verhuren ook auto's - misschien dat ze daar van leven?). De eigenaar doet inderdaad onderhoud aan auto's: hij schijnt wel goed werk te leveren maar wanneer het klaar is is de vraag (afhankelijk van hoeveel tijd hij heeft blijkbaar), dat weet je niet van tevoren.
Die LR zou dus best wel eens goed opgeknapt kunnen zijn (als ik de verhalen mag geloven).
Nou wil het toeval dat de APK-garage van een bekende van mij hier 30 m vandaan is (APK-keuringstation Aalst-Waalre) - wellicht kun je met hem de auto inspecteren voordat je hem gaat kopen? Dat zal wel te regelen zijn voor een schappelijke prijs (kosten v. APK?). Hij heeft nl veel ervaring met LR's (ook Series).
Groetjes,
Roel
Ik ben er wel eens geweest: het is een vaag bedrijf (ze verhuren ook auto's - misschien dat ze daar van leven?). De eigenaar doet inderdaad onderhoud aan auto's: hij schijnt wel goed werk te leveren maar wanneer het klaar is is de vraag (afhankelijk van hoeveel tijd hij heeft blijkbaar), dat weet je niet van tevoren.
Die LR zou dus best wel eens goed opgeknapt kunnen zijn (als ik de verhalen mag geloven).
Nou wil het toeval dat de APK-garage van een bekende van mij hier 30 m vandaan is (APK-keuringstation Aalst-Waalre) - wellicht kun je met hem de auto inspecteren voordat je hem gaat kopen? Dat zal wel te regelen zijn voor een schappelijke prijs (kosten v. APK?). Hij heeft nl veel ervaring met LR's (ook Series).
Groetjes,
Roel
Op 16 december 2003 heeft iemand ook deze vraag gesteld, kwamen slechts 2 responses van terug.
Dus even de zoekopdracht doen.
Groeten de Ramp Rover en z'n Edward.
Dus even de zoekopdracht doen.
Groeten de Ramp Rover en z'n Edward.