vraagbaak Discovery 300tdi
vraagbaak Discovery 300tdi
Sinds Valentijnsdag ben ik de trotse bezitster van een Discovery. Aangezien ik het leuk vind om zo veel mogelijk zelf aan de auto te sleutelen zou het handig zijn om een vraagbaak te hebben. Ik weet dat Haynes een "vraagbaak" heeft maar ik ben eigenlijk op zoek naar een nederlands exemplaar. Kan iemand mij vertellen of dit bestaat en zo ja waar ik dit kan vinden. Bedankt!
Re: vraagbaak Discovery 300tdi
Ik ken een MIJKE in noord brabant ?
Ben Jijj dat
Ben Jijj dat
Nee, die Mijke ben ik niet.
Ik had me ook wel even voor kunnen stellen. Sorry.
Dat zal ik morgen even doen!!!
Ik had me ook wel even voor kunnen stellen. Sorry.
Dat zal ik morgen even doen!!!
Een nederlandse manual weet ik zo niet maar je hebt de "meestwetendenederlandselandrovervraagbaak" (absoluut veel woordwaarde) al gevonden zo te zien. daar prik je nu op. Denk dat er weinig manuals zijn die daar aan tippen.
ach en als je even je best doet bij Haynes kom je er meestal ook wel uit. een ander leuk naslagmiddeltje zijn de "Prikkes cd's" zie boven aan deze pagina. daar staan veel foto's beschrijvingen en catalogussen op over landrovers.
Jan Schober
ach en als je even je best doet bij Haynes kom je er meestal ook wel uit. een ander leuk naslagmiddeltje zijn de "Prikkes cd's" zie boven aan deze pagina. daar staan veel foto's beschrijvingen en catalogussen op over landrovers.
Jan Schober
De werkplaats handboeken zijn er ook staat alles in ik heb ze voor de 200TDI.
Zijn op veel plaaatsen te koop een Vis of een Budget heeft ze gewoon op de plank.
Stel je er niet te veel van voor is een pak papier wat je in een ringband moet stopppen maar alles staat er wel in.
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Zijn op veel plaaatsen te koop een Vis of een Budget heeft ze gewoon op de plank.
Stel je er niet te veel van voor is een pak papier wat je in een ringband moet stopppen maar alles staat er wel in.
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael