Hallo allemaal,
Wie heeft er ervaring met het vervangen van zijn hulpstuurhuis? Ben al eens erg lang bezig geweest om er eentje uit een chassis te krijgen. Weet iemand een goede methode om dit hulpstuurhuis eruit te halen zonder het chassis open te zagen?
Tips en Trucs zijn van harte welkom!
Marten Pothof (SIIA 88'' 62en65)
Loskrijgen hulpstuurhuis
Re: Loskrijgen hulpstuurhuis
ik heb zelf een soort pouli trekker gebouwd heel makelijk
ik heb alleen nu effe geen tijd om het te beschrijven ik kan dat morgen wel effe doen of bel effe
0610844016
gr menno
ik heb alleen nu effe geen tijd om het te beschrijven ik kan dat morgen wel effe doen of bel effe
0610844016
gr menno
Hoi Marten,
Als je het chassis los hebt liggen is het vrij simpel..... Chassis omkeren en dan grote 10 kg moker pakken en gewoon net zo lang rammen totdat hij loskomt (werkt altijd..... en anders grotere hamer zoeken....)
Heb je de hele auto erop dan is het soms sneller om "even" de hele voorbalk eruit te slijpen en een nieuwe erin te lassen (halve dag werk ...) dan alle frustraties te doorlopen omdat je hem er niet uit krijgt..... (maar natuurlijk wel eerst even proberen hem los te krijgen...)
Cheers Bowy
Als je het chassis los hebt liggen is het vrij simpel..... Chassis omkeren en dan grote 10 kg moker pakken en gewoon net zo lang rammen totdat hij loskomt (werkt altijd..... en anders grotere hamer zoeken....)
Heb je de hele auto erop dan is het soms sneller om "even" de hele voorbalk eruit te slijpen en een nieuwe erin te lassen (halve dag werk ...) dan alle frustraties te doorlopen omdat je hem er niet uit krijgt..... (maar natuurlijk wel eerst even proberen hem los te krijgen...)
Cheers Bowy
heb je al geprobeerd om hem er uit te krikken(loshalen en krik onder het stuurhuis)
aart
aart