Mijn Defender 110 Td5 STW stond op grijs toen ik deze kocht. Toen zat er nog een volledig tussenschot in. Dat heb ik inmiddels vervangen voor een 30 cm schot in combinatie met een verhoogd dakje.
Nu is het zo dat het halfronde raam aan de linker zijde van niet licht doorlatend materiaal is. Ik zie vaak Defenders rijden met het kleine raampje van de deur links achter (achter de bestuurden) dat ook niet licht doorlatend is.
Nu de mijne al op grijs staat is het dan nog noodzakelijk dat ik dat raampje vervang of kom ik er zo mee weg?
Hoor het graag. Mn ivm de APK.
Groet,
Marcel G
Nog maar weer eens grijs.
Re: Nog maar weer eens grijs.
Marcel,
Wat ik er inmiddels van weet is:
dakverhoging, schot 30cm op min 1,25 m van deurrubber achterdeur en aan de rechter-achterzijde 1 raam toegestaan.
Links mag er geen raam inzitten. Ik weet niet precies hoe dat in de regels staat, maar het raamgat moet dichtgemaakt zijn met niet doorzichtig materiaal en niet verwijderbaar. Hard-wordende kit wordt hier meestal voor gebruikt.Doe anders even een zoekopdracht, en daar komt dan heel veel info over grijs.
Suc6
Groet
Jans Kinds
FreeTD4-oto maatje
Wat ik er inmiddels van weet is:
dakverhoging, schot 30cm op min 1,25 m van deurrubber achterdeur en aan de rechter-achterzijde 1 raam toegestaan.
Links mag er geen raam inzitten. Ik weet niet precies hoe dat in de regels staat, maar het raamgat moet dichtgemaakt zijn met niet doorzichtig materiaal en niet verwijderbaar. Hard-wordende kit wordt hier meestal voor gebruikt.Doe anders even een zoekopdracht, en daar komt dan heel veel info over grijs.
Suc6
Groet
Jans Kinds
FreeTD4-oto maatje