Setje gebruikte bladveren liggen?
Setje gebruikte bladveren liggen?
Heeft er iemand nog een setje gebruikte bladveren liggen ? ben een aanhangertje (voor of the road aan het bouwen) voor het vervoeren van modderbandjes en reserveonderdeeltje en wil hem eigenlijk mee naar Rhederlaag dus moet nog een beetje doorbouwen............
Dus als iemand nog een setje voor of achter heeft liggen (staat onbelangrijk) en die kwijt wil tegen wat andere onderdelen, kratje bier oid hoor ik het graag!
Cheers Bowy
Dus als iemand nog een setje voor of achter heeft liggen (staat onbelangrijk) en die kwijt wil tegen wat andere onderdelen, kratje bier oid hoor ik het graag!
Cheers Bowy
Re: Setje gebruikte bladveren liggen?
Oeps verkeerde prikbord bedenk ik me net
Sorry!
Cheers Bowy
Sorry!
Cheers Bowy
Hoi Bowy,
ik heb nog een setje soepele 109" voor + achterveren liggen.
zelf ben ik nog op zoek naar een mooie SIII motorkap.
gaan wij elkaar verblijden met onderdelen???
grtz,
Yuri
SIII 109D
06-448 669 24
ik heb nog een setje soepele 109" voor + achterveren liggen.
zelf ben ik nog op zoek naar een mooie SIII motorkap.
gaan wij elkaar verblijden met onderdelen???
grtz,
Yuri
SIII 109D
06-448 669 24
uh je kunt mij wel blij maken maar ik jou helaas niet Heb wel een tussenbak (goede) en nog nieuwe 109 remtrommels....
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Ik heb nog 2 achterveren van jouw/mijn orrigional serouis liggen. Je mag ze wat mij betreft zo hebben, maar die afstand..........
En/of we regelen wat met de softtop(s)
Ik ben zondag nog naar die onderdelenmarkt ergens bij Utrecht(?)
Noud 88 + Lightweigt
En/of we regelen wat met de softtop(s)
Ik ben zondag nog naar die onderdelenmarkt ergens bij Utrecht(?)
Noud 88 + Lightweigt
sorry Noud ben helaas niet in de buurt van utrecht dit weekend..... En Yuri woont ook al zover weg (eindhoven) hoop dat er nog iemand reageert die dichterbij woont...?
Cheers bowy
Cheers bowy
Wie gaat er dan ook in Grunik wonen????
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5D Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5D Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Ik want dan woon ik vlakbij Eext en ver bij alle file ellende vandaan, ook hier wordt hier mijn auto niet bekrast leeggehaald o.i.d. Verder grootste studentdichtheid van nederland (met dus ook de grootste potentiele vrouwdichtheid) en de grootste kroegendichtheid kom een keer langs laat ik het je wel even zien (moet je wel die gemene vriendin van je thuislaten ......)