Hallo Prikkers,
Mijn 88' heeft enige tijd stil gestaan, maar nu wil ik hem weer eens proberen. nIk zag ik op de site van Grim dat ze het terrein op het westelijk havengebied in Amsterdam aan het afgraven zijn.
Kun je daar nog een beetje spelen of moet ik uitwijken naar de Maasvlakte?
Ik hoor graag de laatste stand,
Peter
afgraven westelijk havengebied?
Re: afgraven westelijk havengebied?
Ik ben er ongeveer een maand geleden nog langs gereden. Het terein was toen helemaal vlak en flink afgezet zodat je er ook niet opkomt.
Je zou nog in IJmuiden kunnen rijden dat is dan nog in de buurt, maar een stuk minder leuk dan dat het westelijkhavengebied was.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Je zou nog in IJmuiden kunnen rijden dat is dan nog in de buurt, maar een stuk minder leuk dan dat het westelijkhavengebied was.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Re: afgraven westelijk havengebied?
Peter,
Het bekende gebied waar altijd gereden werdt is idd afgegraven, maar als je een endje doorrijdt richting Ijmuiden na het Shell- station en na de bocht naar rechts waar je links enorme ronde silo cillinders ziet staan, kun je links ingaan.
Daar is een SLIBDEPOT van Amsterdam.
Leuke routes; maar pas op als je de bassins ingaat; check eerst even of het daar goed vochtig is.
Anders is dit een natte zandbak, waar je niet uit komt.
Verder is het een leuk gebied om in te rijden; orienteer je er een beetje en je vindt je routes wel!
Suc6, laat t weten of je t leuk vondt!
Driver110, Marco
Het bekende gebied waar altijd gereden werdt is idd afgegraven, maar als je een endje doorrijdt richting Ijmuiden na het Shell- station en na de bocht naar rechts waar je links enorme ronde silo cillinders ziet staan, kun je links ingaan.
Daar is een SLIBDEPOT van Amsterdam.
Leuke routes; maar pas op als je de bassins ingaat; check eerst even of het daar goed vochtig is.
Anders is dit een natte zandbak, waar je niet uit komt.
Verder is het een leuk gebied om in te rijden; orienteer je er een beetje en je vindt je routes wel!
Suc6, laat t weten of je t leuk vondt!
Driver110, Marco