Hoi,
Dreadnought is weer terug van z'n versnellingsbak-operatie. Ik heb net de boel weer dichtgeschroefd (vloer en zitgedeelte).
Hij heeft o.a. een nwe koppeling (heerlijk rijden weer) en de bak is gereviseerd. Verder nwe pakkingen, keeringen (sorry voor de krukaskeerring, Wim ) dus Dreadnought kan er weer even tegen!!
Het begon allemaal met even tussendoor de bakolie verversen, helaas kwamen daar vergruizelde onderdeeltjes uit...
Dankzij WiWo is alles weer tippietoppie! Mooi bedrijf, aardige jongens, afspraak is afspraak! Een aanrader dus!
Groeten van een tevreden Lorenz en een gezonde IIa 88 'Dreadnought'
WiWo Mijdrecht: aanrader!
Re: WiWo Mijdrecht: aanrader!
En heb je het model al af???

Groetjes,
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk

Groetjes,
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk
Nee, nog niet, ik ben op het moment naast Dreadnought ook erg druk met mijn vrouw die elk moment kan bevallen van ons eerste kindje! Kan elk moment gebeuren......
Als alles weer wat rustiger is ga ik er eens lekker voor zitten om een mini-Dreadnought-tje te bouwen!
Groet Lorenz IIa 88 'Dreadnought'
Als alles weer wat rustiger is ga ik er eens lekker voor zitten om een mini-Dreadnought-tje te bouwen!
Groet Lorenz IIa 88 'Dreadnought'
Ik hoor het al, je hebt het druk genoeg 
Mijn broer heeft twee weken geleden een dochtertje gekregen (z'n eerste kind) en die heeft gelijk nergens meer tijd voor

Succes met de laro en de aanstaande kleine!!!
Groetjes,
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk

Mijn broer heeft twee weken geleden een dochtertje gekregen (z'n eerste kind) en die heeft gelijk nergens meer tijd voor

Succes met de laro en de aanstaande kleine!!!
Groetjes,
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk