lekke benzinetank

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Martin B.

lekke benzinetank

Bericht door Martin B. »

Hallo,

De benzinetank van mijn 110V8 is kaputt (=doorgeroest). Ik rij op LPG, maar start altijd op benzine. Vandaar dat ik dus altijd een beetje benzine bij moet hebben. Voordat ik investeer in een nieuwe benzinetank, vroeg ik me af of er nog andere (=goedkopere) altneratieven zijn. Heeft iemand suggesties?

Voor het geval dat niet gaat werken en een nieuwe normale tank plaats, heb ik nog twee laatste vragen:

* Is het part no. van mijn benzinetank NRC7570?
* Kan ik de level unit sensor gewoon van de oude benzinetank overzetten?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Martin
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Re: lekke benzinetank

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Hoi,

Je zou kunnen ervoor kunnen kiezen je gas om te bouwen naar gasstart, dan kan je je ook zonder benzine redden. Nadeel is dat je dan bij problemen met je gasinstallatie niet kan redden met benzine. Ook kan je kijken naar een klein tankje. Maar zo duur is een tank volgens mij niet.

groet frank
Martin B.

Bericht door Martin B. »

Zelf zat ik ook te denken aan een klein tankje, maar weet niet waar ik dat kan halen en hoeveel dat kost ivm een originele tank. Enige idee?

Groeten,
Martin

Hoi

De tank 7570 kost bij paddocs maar 65 pond, sender unit zet je over voor dit geld koop je echt geen klein tankje.

groet frank
Martin B.

Bericht door Martin B. »

Begrijp ik uit je antwoord dat ik inderdaad dat part no. nodig heb voor mijn 110?

Groeten,
Martin

Dat weet ik niet zeker voor jou 110
Met je chassisnummer bij de hand zou je het hier:
[www.paddockspares.com]

zo moeten kunnen vinden.

groet frank
Plaats reactie