Laura voor APK.
Ron & Laura
Dinsdag APK stressssssssss!
Re: Dinsdag APK stressssssssss!
Moet je helemaal geen stress om hebben man, als hij wordt afgekeurd dan vertellen die mensen je precies wat je voor je eigen veiligheid aan je auto moet verbeteren om wel door de keuring te komen. En vaak snappen ze toch al niet hoe een landrover werkt. Als je verlichting, je ruitensproeier en wissers, je remmen en je motor het doen schiet je vaak al een heel eind in de richting.
Veel plezier en altijd lekker meekijken en vragen stellen, daar word je zelf ook weer wijzer van, en weet je volgend jaar ook globaal waar je op moet letten voor je voor de apk gaat.
Veel plezier en wijsheid.
Sjoerd.
Veel plezier en altijd lekker meekijken en vragen stellen, daar word je zelf ook weer wijzer van, en weet je volgend jaar ook globaal waar je op moet letten voor je voor de apk gaat.
Veel plezier en wijsheid.
Sjoerd.
Re: Dinsdag APK stressssssssss!
He Ron, we gaan op dezelfde dag.
Ik (Larrie) ben om 8:15 aan de beurt.
In het ergste geval wordt het afkeur ..... met een lijstje wat er gedaan moet worden.
Ach ik zie het altijd als het jaarlijkse monteurs examen (controleren of ik me werk goed heb gedaan).
Apke
Ik (Larrie) ben om 8:15 aan de beurt.
In het ergste geval wordt het afkeur ..... met een lijstje wat er gedaan moet worden.
Ach ik zie het altijd als het jaarlijkse monteurs examen (controleren of ik me werk goed heb gedaan).
Apke