camouflage

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wim

camouflage

Bericht door wim »

Hallo Prikkers, mijn nieuwste aanwinst een army 109 (in natogroen) ben ik van plan in camouflage-kleuren (groen/zwart/zand) te steken. Weet iemand hoe dat mooi kan, zelf denk ik met sjablonen die je verschuift. Maar sjablonen en verfrollers, die gaan niet goed samen . . .. Ik hoor graag jullie ideeen / ervaringen.
Mvg
Wim (uit Echt)
plaetje

Re: camouflage

Bericht door plaetje »

geheel in een kleur spuiten dan de andere er met een kwast er over heen. Dat is het gemakelijkste

jo
Frans Mien Mesjien

Bericht door Frans Mien Mesjien »

Sjablonen uit een zelfklevend vel plastic of iets snijden en plakken op een onderkleur die over de hele body is gezet.
Geert jan

Bericht door Geert jan »

Gewoon je fantasie (VWB het patroon) de loop laten en nadat je hem mooi groen hebt gerold met de spuitbus zwart en bruin eroverheen zonder na te denken wat vlekken erop spuiten.
het echte KL patroon is ingewikkeld daar er een bepaalde methodiek achter zit die ik nog niet heb kunnen doorgronden als ex KL officier. ok ok kan ook aan mij liggen :-):-)
Laat even weten hoe je het gaat doen
Wim

Bericht door Wim »

Geert-Jan, dat is een plan. Maar ik zou wel wat regelmaat willen (alleen in het patroon hoor). Hij is nu Nato Green (komt uit de UK). Tevens geef ik de voorkeur aan de Nato / UK kleurstellingen / patronen. Mvg Wim
Plaats reactie