verlichtingsbalk
verlichtingsbalk
Als het goed is ga ik zondag een sankey halen maar nu is het een 24 volt, en ik weet niet of de verlichting wel werkt............ is er iemand in de omgeving van groningen die een verlichtingsbalk met 7 polige stekker voor me te leen heeft?
de trailer wordt gehaald in de buurt van Arnhem. het zou ook wel fijn zijn als er een "deskundige" zondag even tijd heeft om samen met me te kijken naar de sankey.
mocht er niemand zijn die me hier aan kan helpen, dan moet ik op zoek naar een aanhanger waar de sankey op vervoerd kan worden...........
Groeten Rangie
de trailer wordt gehaald in de buurt van Arnhem. het zou ook wel fijn zijn als er een "deskundige" zondag even tijd heeft om samen met me te kijken naar de sankey.
mocht er niemand zijn die me hier aan kan helpen, dan moet ik op zoek naar een aanhanger waar de sankey op vervoerd kan worden...........
Groeten Rangie
Re: verlichtingsbalk
schijnt toch dat de trailer 12 volt is, maar een andere stekker aansluiting heeft?
koop je gewoon een passende stekker die je ff monteert, en rijden maar
Ik heb wel wat liggen, maar dan moet je eerst even tot vlak voor de Belgische grens afzakken
Ik heb wel wat liggen, maar dan moet je eerst even tot vlak voor de Belgische grens afzakken
Ron jij hebt toch een autotrailer? Knal je hem daar op?
Gr Bowy die geen verlichtingsbalk heeft
Gr Bowy die geen verlichtingsbalk heeft
ron,
rij morgen maar even langs m'n verlichtingsbalk kun je wel even lenen.
gr.
jan aart
rij morgen maar even langs m'n verlichtingsbalk kun je wel even lenen.
gr.
jan aart
Trailer heb ik niet meer chronisch geldgebrek...........................
sms je nr even Jan-Aart, ik weet ongeveer waar je huis woont, maar dan kan ik je ff bellen. Groetwen Rangie 06 21532973
sms je nr even Jan-Aart, ik weet ongeveer waar je huis woont, maar dan kan ik je ff bellen. Groetwen Rangie 06 21532973
Zal ik voor zondag die balk ophalen Ron??
breng jij weer wat naar mij, en ik geef weer wat spul aan jou terug,
en dan hoef jij niet hééélemaal naar Grun te rijden,...Kiel-W is véél
dichterbij voor je.
prikkers transport opgelost voor er vraag naar zou komen
of 2 prikkers in 1 klap
Toch rij ik nog net zo lief eens naar je toe hoor , maar dat gaat mij gewoon niet lukken voor begin-half mei.
Grtn,
Roland
<b>The Ran-ge R-over Project .
*
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.rolandrover.nl]; alt="LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE."></a>
[www.rolandrover.nl]
breng jij weer wat naar mij, en ik geef weer wat spul aan jou terug,
en dan hoef jij niet hééélemaal naar Grun te rijden,...Kiel-W is véél
dichterbij voor je.
prikkers transport opgelost voor er vraag naar zou komen
of 2 prikkers in 1 klap
Toch rij ik nog net zo lief eens naar je toe hoor , maar dat gaat mij gewoon niet lukken voor begin-half mei.
Grtn,
Roland
<b>The Ran-ge R-over Project .
*
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.rolandrover.nl]; alt="LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE."></a>
[www.rolandrover.nl]
Kom maar effe langs,
Kan je die van de boot trailer lenen.
Richard
Kan je die van de boot trailer lenen.
Richard
Stomme opmerking waarschijnlijk maar ik neem aan dat je een trekhaak/koppeling hebt waar die sankey aan past (zo'n nato-haak toch ?)
Je kunt ook een stekker en wat lampjes meenemen. Schema natuurlijk ook met de pinbezetting en dan zet je even de boel over. Evt een stukje snoer voorbewerken met stekker eraan en een rits kroonsteen aan het andere eind scheelt al veel tijd. 24V lampjes branden ook wel op 12v alleen niet echt fel.
Je kunt ook een stekker en wat lampjes meenemen. Schema natuurlijk ook met de pinbezetting en dan zet je even de boel over. Evt een stukje snoer voorbewerken met stekker eraan en een rits kroonsteen aan het andere eind scheelt al veel tijd. 24V lampjes branden ook wel op 12v alleen niet echt fel.
Is niet meer nodig mensen, ik heb ff zo'n balk gehaald bij de bouwmarkt.
9 meter kabel incl mistachterlicht voor 35 euro! kan ik gewoon weer gebruiken als nieuwe bekabeling voor de sankey
9 meter kabel incl mistachterlicht voor 35 euro! kan ik gewoon weer gebruiken als nieuwe bekabeling voor de sankey