Flitsers in Duitsland
Flitsers in Duitsland
Is er iemand die het flitsersbestand in csv. van Duitsland heeft?
In Excel dus in dit geval voor Destinator.
grts Onno
In Excel dus in dit geval voor Destinator.
grts Onno
Re: Flitsers in Duitsland
Je kan je aan melden bij dit duitse forum:
[www.navifriends.com]
Zij hebben een kompleet flitspalen bestand van alle landen van europa beschikbaar ter downloaden gesteld.
succes.
[www.navifriends.com]
Zij hebben een kompleet flitspalen bestand van alle landen van europa beschikbaar ter downloaden gesteld.
succes.
Ja dat lijkt te lukken heb programme gedownload moet nu alleen nog uitzoeken hoe ik moet converteren en op de pna zetten.
Bedankt!!
Bedankt!!
En met wat een snelheid een probleem opgelost
Groet'n uut Hengelooooooooooooooooo
Groet'n uut Hengelooooooooooooooooo
hi onno,
pas vooral op bij de plaatsen waar ze werken, daar staan ze graag met hun kleine mobiele flitsers.
dan de zones 100 bij grotere stedelijke zones waar je eigenlijk zonder probleem ook harder rijden kunt.
dan nog een klein vraagje: heb je altijd zo'n haast?
herman, veel in duitsland onderweg
pas vooral op bij de plaatsen waar ze werken, daar staan ze graag met hun kleine mobiele flitsers.
dan de zones 100 bij grotere stedelijke zones waar je eigenlijk zonder probleem ook harder rijden kunt.
dan nog een klein vraagje: heb je altijd zo'n haast?

herman, veel in duitsland onderweg
Haast? In de laro over het algemeen niet, maar met de golf in duitsland over het algemeen wel, op de trajecten die ik daar rij scheelt het toch minimaal een uur per rit, ga aankomend weekend naar Tjechie route planner geeft 9.20 uur aan hoop dat ik dan meer goed maak, zal zien wat het scheelt!
Bedankt voor de info, ik ga nu verder met dat programmatje het zit er nog niet in namelijk.
Onno
Bedankt voor de info, ik ga nu verder met dat programmatje het zit er nog niet in namelijk.
Onno
Dat ging netjes met die flitspalen maar op de terug weg had ik ze niet meer, iemand gaf de tip voor als je wordt aangehouden (in Duitsland) dat je moet zorgen dat ze meteen weg zijn. Dat heb ik ff uitgeprobeerd met de reset knop en dat werkte ! Die palen krijg je dan zonder computer er niet meer op terug!
De reistijd viel wel iets tegen 8.15 uur deed ik er over, wel inclusief 2 stops met koffie.
Nu kreeg ik vanmiddag de mail dat Daan hybride in juni in Praag gaat trouwen en ik heb in mei al een bruiloft in Polen laat ik Oost Europa nu net niet in het pakket hebben! Dus ik gooi er maar meteen een prikkertje uit of iemand Destinator 6 heeft?
De reistijd viel wel iets tegen 8.15 uur deed ik er over, wel inclusief 2 stops met koffie.
Nu kreeg ik vanmiddag de mail dat Daan hybride in juni in Praag gaat trouwen en ik heb in mei al een bruiloft in Polen laat ik Oost Europa nu net niet in het pakket hebben! Dus ik gooi er maar meteen een prikkertje uit of iemand Destinator 6 heeft?