Landrover huren in Schotland

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
WIM

Landrover huren in Schotland

Bericht door WIM »

Hallo,

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik in Schotland een Land Rover kan huren? Misschien dat iemand hier ervaringen mee heeft...?!

Bij voorbaat dank!
Andrew V8 RRC

Re: Landrover huren in Schotland

Bericht door Andrew V8 RRC »

hoi probeer hier even ik weet niet precies waar je heen wilt.

www.scotland-inverness.co.uk/bht-special.htm

Mocht je toevallig naar de west kust gaan naar fort william, dan zitten er landrover fanaten op 70 km (mijn ouders) zij verhuuren zelf standige stacaravans
bekijk vrijblijvend de site!!

www.ardnamurchanholidays.co.uk landrover rijders krijgen korting!!!

Een landrover huuren kan duur zijn heb het ook wel eens overwogen.

Groet Andrew
Ronald de Groot

Bericht door Ronald de Groot »

Goedemorgen,

Ik las gisteravond dit lijntje al, maar is het niet te doen met een eigen laro dan?

Wij zijn ook van plan om volgend jaar met onze laro die kant op te trekken, maar we moeten nog enig onderzoek doen.
P&O109V8+RR

Bericht door P&O109V8+RR »

als je met dat onderzoek begint via de zoekfunctie en het archief van deze pagina, zul je snel zien dat het met eigen LaRo natuurlijk ook heel mooi is in Schotland...

gr.
peter
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Wij hebben een paar jaar terug voor een bruiloft een 110 Td5 gehuurd bij 4x4 hire
[www.4x4hirescotland.co.uk]

Na afloop van het weekend heb ik gevraagd of ik de reservewielhoes mocht hebben, en dat mocht! Dus die heeft achterop mijn Land Rover gezeten. Nu past ie helaas niet meer, want ik heb grotere banden gemonteerd :-(

Groetjes,

Remco
WIM

Bericht door WIM »

4x4 hire heb ik inderdaad ook gezien! Tot dusver de enige die in aanmerking komt. Als ik het zo hoor is dit dus een goede keus?
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Wij vonden het helemaal fantastisch. De auto stond voor ons klaar op het vliegveld van Edinburgh en aan het eind van het weekend werden we weer netjes opgewacht door iemand van 4x4 hire om de auto weer in ontvangst te nemen.

De 110 die wij hadden was nog heel erg nieuw en brandschoon en alles was verder netjes geregeld.

Groetjes,

Remco
WIM

Bericht door WIM »

Klinkt goed! Bedankt voor je info!
Plaats reactie