Even bijpraten

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Aad Koene

Even bijpraten

Bericht door Aad Koene »

Allemaal bedankt voor de versterkende en opbeurende woorden.

Tot op heden lukt het me om 3x daags een afstand van +/- 25 meter af te leggen, ik ben daar zo`n half uur per keer me bezig.
De afstand is net genoeg om van mijn bed naar de computer te komen die 1 verdieping lager staat.
Het zitten houdt ik ongeveer 5 á 10 minuten vol, dus kan nauwelijks de stroom prikbord berichten bijhouden, laat staan beantwoorden.
Ik hoop dat er in de komende dagen enige verbetering in gaat komen.

Tot dan zullen jullie het nog even zinder mij moeten stellen.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", stuurloos aan de kant
Steven

Re: Even bijpraten

Bericht door Steven »

doe nou maar rustig aan dan ben je sneller weer op de been.

groetsels en sterkte Steven
Disco

Bericht door Disco »

Zorg jij /jullie nou maar dat je/jullie een beetje tot rust komen(dus niet de 18e het terrein in).
Langzaam aan zal er best verbetering in komen.
Wat het prikbord betreft je heb alle telefoon nummers doorgegeven dus problemen bel Aad (zijn dagen duren toch al zolang).
Ik denk dat langskomen ook niet zo'n probleem is, ik ben alleen bang dat jullie wel aan het werk worden gezet; gras maaien heg, knippen, Hondje(kalf genaamd Gentle) landrover deeltjes verzamelen etc,etc

Groeten Theo Kaufmann /Disco (ook uitlaatservice)
Jan Moesman

Bericht door Jan Moesman »

Blijf nou liggen man
Print desnoods de punaises uit.
Sterkte in de strijd

Jan Moesman
janzzen

Bericht door janzzen »

goh Aad, ik lees net van je rug....
naadje voor je, ik ken het uit eerste hand.
maare... 25 meter in een half uur?? je gaat toch lijken op waar je mee omgaat??
als ik jou was ging ik een
Lotus elise kopen, is ook engels en misschien kun je wat overnemen aan snelheid ;-)

sterkte ermee

janzzen
Jan F.

Bericht door Jan F. »

Zou ik niet doen!! Is veel te laag en dus nog veel slechter om aan te werken.
Wel veel beterschap Aad.

Groet, Jan F.
Danny van Leeuwen

Bericht door Danny van Leeuwen »

Hé, Aad, leuk weer even iets van je te horen.
Sterkte met beter worden, en net zo veel sterkte met de strijd tegen de verveling.

Danny.
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola Aad!

Da's mooi @!#$ met die rug van jou, wat zegt de arts wat het precies is? Wat mij altijd helpt is zodra ik weer enigsinds mobiel ben ga ik een paar keer naar het zwembad rustig wat baantjes trekken. Voordeel van in het water bewegen is dat je profiteerd van een gedeeltelijke gewichtsloosheid waardoor je spieren na een aantal baantjes hun normale spanningstoestand weer krijgen en de zaak weer in evenwicht komt. Nadeel is je word er nat van!

Adios Henk (gynacoloog)
icelandrover

Bericht door icelandrover »

Hoi Aad,
Da's niet zo best met die rug van je. We hebben hier van die warme baden van zo'n veertig graden waar je als een elastiekje uit komt. Snel de overtocht naar IJsland wagen.
Sterkte en groeten uit Reykjavik.
Icelandrover
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Hoi Aad,

Ik hoop dat snel alles weer beter is. Ik zal niet te veel onzin op het prikbord planten... Ach ik moet zondag toch naasr parijs voor een training van een aantal dagen dus zal ook niet aanwezig zijn. En daarna moeten eens in een weekend alle wielen van de auto af en de lagers en kerringen nagekeken worden om de boel klaar te maken voor spanje. Mijn lekkende fuseehuis komt ook door gerommel (onderdelen die er niet in zaten en er wel moesten zitten) aan het wiel en versleten onderdelen... Ach komt wel goed, heb alles bij budgetparts besteld en ligt al te wachten op het postkantoor.... kan het helaas nog niet ophalen vanwege tijdgebrek.

In ieder geval sterkte toegewenst.

Groet,
Martin

Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Plaats reactie