Landrover te koop

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
A. Rietman

Landrover te koop

Bericht door A. Rietman »

Ik biedt te koop wegens omstandigheden aan:

landrover 88 Stationwagon b.j. '73. Moet nog wat aan gebeuren. Moet binnen een week weg. Ik vraag er 2500 Euro voor.
Hendrik "Blue-Box" SIII

Re: Landrover te koop

Bericht door Hendrik "Blue-Box" SIII »

Stationwagon: 88" /109" geel kenteken met stoelen?
Nederlands kenteken?
Benzine / diesel?
Wat moet eraan gebeuren?

Ik heb mogelijk interesse, kan je me mailen waar ik hem zou kunnen zien.
Misschien alvast een foto?

Groet, Hendrik.
ArnoLARO

Bericht door ArnoLARO »

Stuur mij ook wat meer info aub?
Jeroen 109 SIIA

Bericht door Jeroen 109 SIIA »

Ja, voor mij idem dito. Zou graag wat meer informatie en een foto willen ontvangen.

jeroenvangestel@hotmail.com
Geerten

Bericht door Geerten »

Ook wij hebben interesse in jouw land rover.
Mijn vriendin wil ook er nl eentje, maar ze is niet zo handig.
Kun je ons mailen met een telefoon nummer en wat meer info over wat er nog aan moet gebeuren ?
Kees

Bericht door Kees »

Ook ik ben mogelijk geintereseerd, dus stuur me maar wat info zoals, 109, 88, links of rechts stuur nl kenteken.en waar staat de auto.

Groeten Kees
Ad Rietman

Bericht door Ad Rietman »

Foto is te zien in het Smoelenboek. Het is een ex.Zwitser, ingevoerd, 2.25 benz.
Werk: behalve een paar kleinigheden en cosmetisch werk moet voor de RDW het volgende gebeuren:
koppeling werkt niet (lekkage cilinder), laswerk achterbalk, outrigger en voetenbak rechtsvoor. Motor loopt, ik heb nog niet kunnen rijden vanwege de koppeling. Stoeltjes achterin zijn incompleet. Schutbord en chassis zijn op de genoemde punte na prima, banden zijn goed, nieuwe accu. Auto is mooi orgineel en gelukkig nog niet 'verbouwd'. Ik was reeds begonnen met wat demontage werkzaamheden (deuren, motorkap) maar hij moet door privéomstandigheden helaas weg. De auto staat in Enschede. Hij moet genoemde prijs wel opbrengen.
Plaats reactie