Disco bumper bevestiging,
Disco bumper bevestiging,
de volgende topic wou ik even weer aanhalen:
[www.prikpagina.nl]
want waar zitten nu echt de verschillen? Ik ben namelijk opzoek naar een lierbak voor op mijn Range, en heb er een voor één 2eH voor een 98'er disco gezien.
gaat dit nu passen? is het verschil de bevestiging? breedte? (al denk ik dit niet)
of positie van de bumper. een beetje pas maken is niet zo'n punt, maar het ,moet niet zo zijn dat ik dan beter een geheel eigen bak had kunnen maken in de zelfde moeite
wat ik namelijk graag wil, is een zo onopvallend mogelijke montage vande lier met zo origineel mogelijk lijkende bumper(einden). Die grote bakken van bv Bearmach vind ik niet zo,....en de mooie bumpers alla Devon met de wat slankere uiteinden zijn me te prijzig.
de lier ligt al even te wachten en de auto is nu toch in (R)Overhaul,....tjd om dit eens goed aan te pakken!
iemand ideen foto's tips tekeningen??
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.Update 12 sept.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8 '73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
I do love my Land-Rovers - but occasionally their failures drive me to drink
[www.prikpagina.nl]
want waar zitten nu echt de verschillen? Ik ben namelijk opzoek naar een lierbak voor op mijn Range, en heb er een voor één 2eH voor een 98'er disco gezien.
gaat dit nu passen? is het verschil de bevestiging? breedte? (al denk ik dit niet)
of positie van de bumper. een beetje pas maken is niet zo'n punt, maar het ,moet niet zo zijn dat ik dan beter een geheel eigen bak had kunnen maken in de zelfde moeite
wat ik namelijk graag wil, is een zo onopvallend mogelijke montage vande lier met zo origineel mogelijk lijkende bumper(einden). Die grote bakken van bv Bearmach vind ik niet zo,....en de mooie bumpers alla Devon met de wat slankere uiteinden zijn me te prijzig.
de lier ligt al even te wachten en de auto is nu toch in (R)Overhaul,....tjd om dit eens goed aan te pakken!
iemand ideen foto's tips tekeningen??
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.Update 12 sept.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8 '73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
I do love my Land-Rovers - but occasionally their failures drive me to drink
Re: Disco bumper bevestiging,
Kom eens naar mijn RR kijken, ik heb de lier achter de originele bumper zitten.
groet frank
groet frank
Op mijn disco is een lierbak bevestigd tussen de balken achter de bumper,
geen aanpassingen van de bumper noodzakelijk, onopvallende bevestiging.
Een steering guard moet aangepast worden, dwz de afdekplaat.
Volgens mij zij de afstanden tussen de balken van disco 1 en 2 verschillend.
Willyam
geen aanpassingen van de bumper noodzakelijk, onopvallende bevestiging.
Een steering guard moet aangepast worden, dwz de afdekplaat.
Volgens mij zij de afstanden tussen de balken van disco 1 en 2 verschillend.
Willyam
Lierbak is de winch mount BA2144 van Bearmach blz 4 catalogus accessoires
[www.bearmach.com]
willyam
[www.bearmach.com]
willyam
Hé Roland,
Waarom ga je niet zelf met een bult staal aan het stoeien?
ik heb vorig jaar bij meskens op de leemdijk ook een aantal delen staal 3mm dik gehaald, koste niet veel en ze buigen het ook nog in de gewnste positie.
Ik heb vervolgens een aantl dagn gespndeerd aan zowel de voor en achterkant! ik heb een demontabele lier gemaakt voor zowel voor als achter!
(Vind het namelijk een beetj achtrlijk dat de lier altijd op de auto zit wanneer je hem als het goed is maar weinig gebruikt! en dan zit hij ook niet altijd in weer en wind!)
Als je de bumper wilt zien .... hij staat nu met auto en al bij Pieter (de broer van Jimmy) ik heb nog een tekening als je interesse hebt!
Ik heb hem nagebouwd van een Safari gard!
Als je vragen hebt laat je het maar even weten!
Groeten en succes
Martin K
Waarom ga je niet zelf met een bult staal aan het stoeien?
ik heb vorig jaar bij meskens op de leemdijk ook een aantal delen staal 3mm dik gehaald, koste niet veel en ze buigen het ook nog in de gewnste positie.
Ik heb vervolgens een aantl dagn gespndeerd aan zowel de voor en achterkant! ik heb een demontabele lier gemaakt voor zowel voor als achter!
(Vind het namelijk een beetj achtrlijk dat de lier altijd op de auto zit wanneer je hem als het goed is maar weinig gebruikt! en dan zit hij ook niet altijd in weer en wind!)
Als je de bumper wilt zien .... hij staat nu met auto en al bij Pieter (de broer van Jimmy) ik heb nog een tekening als je interesse hebt!
Ik heb hem nagebouwd van een Safari gard!
Als je vragen hebt laat je het maar even weten!
Groeten en succes
Martin K
Gaaf gemaakt, bedankt alle voor enige ideen en fotos.
ik ga alle opties maar eens bekijken. en over en af wegen.
grtn en bednkt,
Roland
ik ga alle opties maar eens bekijken. en over en af wegen.
grtn en bednkt,
Roland