Prijsvraag met uitsluitend nieten.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
PaNiek

Prijsvraag met uitsluitend nieten.

Bericht door PaNiek »

Mag ik de dames en heren attenderen op een nieuwe, spontane prijsvraag.

Wat ik nog vergeten was te vermelden is dat de tweede Land Rover weggezakt in het terrein staat en dat het terrein zozeer bezaaid ligt met scherpe rotsblokken en verraderlijke gletsjespleten dat de voertuigen onmogelijk naar elkaar toegereden of toegeduwd kunnen worden.

Zie verder [www.prikpagina.nl]
Menno

Re: Prijsvraag met uitsluitend nieten.

Bericht door Menno »

Zijn alle banden lek? Zoniet, haal er een band af en vul hem tot de velgrand. Kun je hem nog heen en weer rollen tussen de twee auto's ook. Hoef je die jongetjes ook geen werk te laten doen. Kunnen ze beter rijst in die conservenblikken doen, of water.
robb

Bericht door robb »

Hmmmm??? glestjerspleten in een woestijn????
Pluk een gier uit de lucht, en vlieg ermee naar de tankwagen???

@menno, dat gaat niet want je kunt niets weggeven want je auto is leeggeroofd.....
Menno

Bericht door Menno »

Rob, er zitten toch nog wel banden op de auto? En ik wil helemaal niks weggeven

Ik heb diesel nodig!

Menno
PaNiek

Bericht door PaNiek »

Het reservewiel blijkt vanzelfsprekend aan de onderkant poreus en aan de bovenkant verteerd door wekenlange hitte en zonnestraling en is dus niet bruikbaar. Bovendien is ook dat er af gejat. Blijft over: hoe haal ik zonder krik (gejat) en wielmoersleutel (gejat) en bandenlichter (gejat) een band van een wiel vandaan? Hoe vul ik zonder trechter (gejat) een tank vanuit een band? Hoe krijg ik de band weer op de velg en hoe krijg ik er weer lucht in (pomp gejat).

Een extra niet als originaliteitsprijs.
PaNiek

Bericht door PaNiek »

Waarom een probleem oplossen dat reeds opgelost is? (hint: negerjongetjes).
Menno

Bericht door Menno »

Hahaha, schitterend Niek! Het was te proberen... nu nog even nadenken over de negerjongetjes... of hebben zij de auto leeggejat?
robb

Bericht door robb »

Laat je die dan proberen je auto eruit te duwen, dat klinkt al aardig naar slavernij want de volgende vraag die rijst is of de blikjes die ze hebben niet lek zijn........., dan zouden ze met de handjes als kommetjes gekromd heen en weer moeten lopen met het risicoi dat ze in een gletsjerspleet vallen en zo de brandstof zouden verliezen. een slok laten nemen is niet humaan dus.... er blijft weinig over. Misschien is het een optie om één jongetje bij je auto te houden en de ander naar de telefooncel te laten lopen om te bellen dat je met pech staat...????
Apke

Bericht door Apke »

Net terug van vakantie heb ik eens rustig nagedacht over jou probleem. De oplossing lijkt me niet al te ingewikkeld.

Demonteer de reservetank, laat die vullen met brandstof en monteer deze opnieuw. De landrover was leeggeroofd, maar er ligt vast wel een handig tangetje bij de campeer spullen (zo'n alles in 1 tang). Zo niet, dan kunnen de neger-jonngtjes vast wel gereedschap maken van hun blikjes (ooit een documentaire gezien waarbij de versnellingsbak van het merk X in een merk Y werd gebouw met een tang een schroevendraaier en een vijl).

Een andere oplossing lijkt me een balon met helium en naar de andere auto zweven :-) :-) :-) (mijn vrouw heeft altijd van alles in haar handtas zitten dus zoiets zal er ook wel in zitten ;-) ).

Groetjes,

Apke
www.larrie.nl
Plaats reactie