OT mercedes gordel

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bas

OT mercedes gordel

Bericht door Bas »

Omdat hier altijd lekker snel gereageerd wordt (en dit bij de div. mercedes fora meestal wat langer duurt) en ik weet dat er hier een antal mensen zijn die, net als ik, zowel een landrover als een mercedes hebben, vraag ik het maar hier....

Mijn mercedes 200 w115 is afgekeurd op de bestuurdersgordel, nu had ik nog een reserve maar de haak daarvan past niet in de vanger.
Ik zoek dus een gordel waar een "haak" aanzit met een rond gat (duidelijk?) of een vanger voor een haak met twee uitsparingen aan de zijkant (ook duidelijk?).

Wie weet waar ik in de omgeving van Arnhem zoiets kan vinden?
Is er misschien een sloop die zoiets heeft of een prikker wellicht?

Groeten,

Bas.
Bas

Re: OT mercedes gordel

Bericht door Bas »

Of weet misschien iemand of ze van de verschillende modellen uitwisselbaar zijn. Dat vergemakkelijkt de zoektocht!
Hermen Vlothuizen

Bericht door Hermen Vlothuizen »

Misschien kunnen ze je hier meer daarover vertellen:
[mercedesclub.nl]

Hermen
Bas

Bericht door Bas »

Hoi Hermen,

bedankt voor je reactie, maar daar had ik al gekeken en niet veel wijzer geworden. Voor de echt interessante stukken moet je (tegen betaling) lid zijn.

Bas.
Hermen Vlothuizen

Bericht door Hermen Vlothuizen »

Er is in elk geval wel de mogelijkheid om in de rubriek "vragen van niet-leden" jouw vraag aan de kenners voor te leggen.

Hermen
Bas

Bericht door Bas »

Ja, dat klopt, maar meestal duurt het erg lang voordat je antwoord krijgt in die rubriek en ik heb de gordel morgen nodig, vandaar!

Bas.
Iris

Bericht door Iris »

Nu wij het over gordels hebben
Ik heb een vraagje
In een Land-Rover uit 1972 moet ik dan op de achterbank ook gordels hebben ???

Iris
Nipper
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Nee.
Als ze er wel inzitten moet je ze wel omdoen.

FB
Plaats reactie