ook mijn foto's staan online...
ook mijn foto's staan online...
... van de prikkersweek natuurlijk. Ze staan een beetje door elkaar, ligt aan de combi van digitaal en analoog fotograferen en de volgorde waarmee de fotozaak de negatieven op de cd zet. Lekker belangrijk.
Geeft wel weer een aardig beeld dacht ik!
Menno
Geeft wel weer een aardig beeld dacht ik!
Menno
Re: ook mijn foto's staan online...
het is wel duidelijk wie er nog vakantie heeft 
zal ze vanavond wel eens bekijken!
hier is het netwerk niet zo snel
Grtzzz,
Han

zal ze vanavond wel eens bekijken!
hier is het netwerk niet zo snel

Grtzzz,
Han
Tja joh, maar jij gaat binnenkort weer lekker een hele week naar denemarken! Dus ik neem het er nu maar van
Gave foto's man.
Errug genoten zeker
Ik heb de honneurs maar ff waargenomen en ben een aantal keertjes door Krimpen heen gescheurd in de Spartaan.
Anders zouden die krimpeneze wellicht laro ontwenning krijgen hé .
btw met Jelle van de pomp gaat het al stukken beter, Ze is nu voor revalidatie in Rijndam. Nog wel een lange weg te gaan hoor.
hoi
JW
Errug genoten zeker
Ik heb de honneurs maar ff waargenomen en ben een aantal keertjes door Krimpen heen gescheurd in de Spartaan.
Anders zouden die krimpeneze wellicht laro ontwenning krijgen hé .
btw met Jelle van de pomp gaat het al stukken beter, Ze is nu voor revalidatie in Rijndam. Nog wel een lange weg te gaan hoor.
hoi
JW
Hee Jan Willem,
Was inderdaad echt gaaf. Zeker een aanrader voor volgend jaar! Enne, mensen moeten raar hebben gekeken toen er opeens een hardtop door Krimpen reed... je ziet ze er niet veel. Goed om te horen dat het met Jelle een stuk beter gaat, is daar al bekend wie het gedaan had? Of komen ze daar nooit meer achter?
Menno
Was inderdaad echt gaaf. Zeker een aanrader voor volgend jaar! Enne, mensen moeten raar hebben gekeken toen er opeens een hardtop door Krimpen reed... je ziet ze er niet veel. Goed om te horen dat het met Jelle een stuk beter gaat, is daar al bekend wie het gedaan had? Of komen ze daar nooit meer achter?
Menno
Waarschijnlijk is de bekendheid van de dader met het projectiel in de Maas ten onder gegaan
Hoi
JW
Hoi
JW
Tja, tiswat... waarschijnlijk loopt er nu iemand rond met heel wat gewetenswroeging. Hoop ik.
Mooie foto`s Menno....
Vooral die gele met dat ei erachter...........
Gr Henk
Vooral die gele met dat ei erachter...........

Gr Henk
Ja lachen he? Maar moet zeggen dat dat eigenlijk best goed ging, met die caravan erachter. Ben benieuwd of ze al weer terug zijn, zonder problemen.
Mooie pics! de foto's van Iglo rondom de greppel die Gretl geinspecteerd heeft zijn scherper geworden dan ik had durven hopen, gelukkig maar!
gr.
enne....... geniet nog maar ff lekker van je vakantie..... 21 juli moet je weer aan de bak
ps mail nog ff je adres. A.s. week ben ik weg en kan 't dan niet opsturen.
gr
Toro
gr.
enne....... geniet nog maar ff lekker van je vakantie..... 21 juli moet je weer aan de bak
ps mail nog ff je adres. A.s. week ben ik weg en kan 't dan niet opsturen.
gr
Toro
Ja tis toch balen, alwéér naar het buitenland
You've got mail!
You've got mail!