Welk boek of andere infobron ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Lara C.

Welk boek of andere infobron ?

Bericht door Lara C. »

Hallo,

We willen waarschijnlijk een 88" series III uit 74' aanschaffen ( of uit een ander jaartal) Maar waar we een beetje mee zitten is dat we niet weten waar we op moeten letten. Zijn er boeken of andere informatiebronnen waar we deze informatie vandaan kunnnen halen bijvoorbeeld een boek: waar moet ik op letten als ik een 2e hands landrover koop !?

Graag hoor ik van jullie, want ik heb de prikpagina al afgstruind maar ben nog niet tot een juist antwoord gekomen.

p.s. als je weet welk boek geef me dan zoveel mogelijk info dan kan ik het direkt nog gaan kopen

Alvast bedankt,

Lara C.

[groups.msn.com]
The_dude

Re: Welk boek of andere infobron ?

Bericht door The_dude »

Bij lrch kan je een boekje bestellen voor een paar euro. Maar het zwerft ook ergens rond kan het adres even niet meer vinden. Maar er is vast iemand anders die t wel weet :-) Zelf heb ik zoiets van als het chassis maar goed is, dan is de rest ook nog wel te redden mits de prijs ok is.
[www.bayourovers.com]
[www.fourfold.org]

Suc6 ermee

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Danny van Leeuwen

Bericht door Danny van Leeuwen »

Lara,

Heb een download voor je. Dit is het boekje van de LRCH over de aanschaf van een tweedehands Landrover. [www.akn.nl]
Deze vind je terug op de site van Juro & Maeyke (zie landrover.startpagina.nl bij homepages NL).

Suc6,
Danny.
Danny van Leeuwen

Hé, Dude, niet zo vlot !
The_Dude

Bericht door The_Dude »

Sorry was vroeg wakker en net 2 minuten eerder dan jou hihi

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Danny van Leeuwen

Komt-ie om 19.09 uur mee..........
The_dude

Bericht door The_dude »

Ja tuurlijk eerst moest ik jou voor zijn ;-) en toen ben ik de rest van de dag met me landrover bezig geweest. Om 19:09 had ik pas weer schone handen :-)

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Danny van Leeuwen

Idem.
Plaats reactie