[www.lidl.nl]
Wat doe je in de praktijk nou met zo'n ding ? Is het te duur voor wat hij doet, of is het iets wat in de toekomst misschien nog van pas komt in mn ambu ?
Enneh, op donderdag is het hemelvaart, maar is de lidl dan ook dicht ?
Groeten,
Gert
Is het wat ? --> Lidl ding
Re: Is het wat ? --> Lidl ding
Daar zit gewoon een accu in en een spanningsomvormertje dat de genoemde spanningen levert.
Hij is via een adapter oplaadbaar uit het lichtnet en via de 12V sigaren aansteker in de auto. Dus niet in jouw Ambu want die is 24 Volt. Dan heb je een 24V -> 12V omvormer nodig om hem op te laden.
Apparaat kan handig zijn om kleine apparaten (Met afwijkende voedingspanningen) zoals radio's, 27Mc, telefoons etc. van stroom te voorzien als de motor van de auto niet loopt. De accu zal niet groot zijn dus grote verbruikers zoals een koelkast, koffiezetter zal niet lukken. Voor een laptop valt het denk ik ook tegen. Een PDA of een TOMTOM zal weer wel gaan
Is een leuk ding voor op de camping. Je kunt het ook uit de auto in de tent meenemen voor een kleine lamp en een radiootje of zo.
Ikzelf wil dit soort dingen vast ingebouwd in de auto hebben met een grotere capaciteit.
Arnold.
Volgens mij heb je al veel meer aan een vast ingebouwde 24V-12V omvormer. Daar werkt mijn 27 mc op, ik kan mijn mobiel opladen en ook de PDA krijgt genoeg stroom. Al die andere voltages heb ik niks aan.
Mooi laten staan dus 
(De 24->12V convertor zat trouwens al in de planning)

(De 24->12V convertor zat trouwens al in de planning)
Heb je al een 24v naar 220 omvormer ? Dat lijkt me dus ook wel handig!
van 12 naar 220 zijn makkelijk verkrijgbaar maar zijn ze ook goedkoop voor 24V te krijgen?
van 12 naar 220 zijn makkelijk verkrijgbaar maar zijn ze ook goedkoop voor 24V te krijgen?
24 --> 230 volt is ook goed en betaalbaar te krijgen, bv bij www.omvormer.net of www.conrad.nl of .....
Marco
Marco