Alpen info gevraagd
Alpen info gevraagd
Wie kan mij helpen aan informatie over off road rijden in de Frans-Italiaanse Alpen?
Ik heb inmiddels wel begrepen dat je vanuit Val d'isere in Frankrijk goed off road kunt rijden, maar ben op zoek naar meer informatie. Leuke routes, kaarten. alle info is welkom.
Ik heb begrepen dat er off road routes in het boekje 4x4 Atlas (Isbn 90-70642-09-3) staan. Ik kan echter geen info meer vinden over dit boek. Kan iemand mij verder helpen??
Groeten,
Esther
Ik heb inmiddels wel begrepen dat je vanuit Val d'isere in Frankrijk goed off road kunt rijden, maar ben op zoek naar meer informatie. Leuke routes, kaarten. alle info is welkom.
Ik heb begrepen dat er off road routes in het boekje 4x4 Atlas (Isbn 90-70642-09-3) staan. Ik kan echter geen info meer vinden over dit boek. Kan iemand mij verder helpen??
Groeten,
Esther
Re: Alpen info gevraagd
Je zou ook eens kunnen informeren naar het boekje reizen met de 4x4.
ISBN: 90-5466-374x
Staan o.a. 3 routes in in zuid-Frankrijk (wel richting de Pyrineen)
Groet, Victor
ISBN: 90-5466-374x
Staan o.a. 3 routes in in zuid-Frankrijk (wel richting de Pyrineen)
Groet, Victor
La marmotte is ook gaaf!
en l'aborel bij Orpiere (Orange)
neem anders een contact op met Topos,
die organiseren hele gave reizen,..
Topos Organisatieburo > Meer: OrganisatiebureausKlompmakerstraat 10
9403VL Assen [kaart/route]
Tel: 0592 379020
Fax: 0592 379030
en rijden zelf een Disco.
gr,
Roland
en l'aborel bij Orpiere (Orange)
neem anders een contact op met Topos,
die organiseren hele gave reizen,..
Topos Organisatieburo > Meer: OrganisatiebureausKlompmakerstraat 10
9403VL Assen [kaart/route]
Tel: 0592 379020
Fax: 0592 379030
en rijden zelf een Disco.
gr,
Roland
Ik weet dat er voormalige smokkelroutes zijn tussen Frankrijk en Italië, die onder andere langs forten uit de grote oorlog lopen. Heb een keer een reporatge gezien met foto's, zag er prachtig uit en ik wil dat een keer rijden met Il Colonello.
Weet niet waar de info te verkrijgen is, vermoedelijk via de 4x4 Landroverclub club Valle d'Aosta [www.avlrc.it].
Succes met het verder zoeken, nu ik weet dat er andere gegadigden zijn, zal ik ook melden als ik iets vind.
Ik lees ook de e-mail nieuwsbrief Fuoristrada News <news@fuoristradaonline.it>
John
Weet niet waar de info te verkrijgen is, vermoedelijk via de 4x4 Landroverclub club Valle d'Aosta [www.avlrc.it].
Succes met het verder zoeken, nu ik weet dat er andere gegadigden zijn, zal ik ook melden als ik iets vind.
Ik lees ook de e-mail nieuwsbrief Fuoristrada News <news@fuoristradaonline.it>
John
Victor,
is dat een keuk boekje?
Welke landen worden er in beschreven?
Mvg
Harry & de 'RUS'
is dat een keuk boekje?
Welke landen worden er in beschreven?
Mvg
Harry & de 'RUS'
Esther,
Kijk eens op site van www.chaozboys.nl Hier vind je een beschrijving van een tocht die ze daar gemaakt hebben. Met wat gepuzzle op de kaart is er uit te komen.
Loop zelf met het idee om er iets mee te doen.
Frank
[home.tiscali.nl]
Kijk eens op site van www.chaozboys.nl Hier vind je een beschrijving van een tocht die ze daar gemaakt hebben. Met wat gepuzzle op de kaart is er uit te komen.
Loop zelf met het idee om er iets mee te doen.
Frank
[home.tiscali.nl]
Ben in 1993 met 4wd magazine meegeweest op een val d isere reis. Weet uit die tijd dat je in ieder geval lid moet zijn van de club 4wd val d isere. Is natuurlijk wel lang geleden, maar deze club bestaat vast nog wel. De route over de marmot zou in het jaar nadat wij erover zijn geweest gesloten worden. Het is in ieder geval een geweldig gebied om te rijden, met wel enkele risico's. Er zijn bij ons 2 auto's op de zijkant gaan liggen. ( waren t**t*a's en waarschijnlijk moe .
heb ff gegoogled, de site van de club is
[www.4x4valdisere.com]
Ik weet niet hoe je Frans is, maaar er staat een telefoon nummer op. ik denk dat je hier veel info kan opdoen. Ik heb er in ieder geval een geweldige vakantie gehad, dus zeker een gebied om aan te raden.
Mocht je nog meer willen weten, mail maar ff.
Bart.
heb ff gegoogled, de site van de club is
[www.4x4valdisere.com]
Ik weet niet hoe je Frans is, maaar er staat een telefoon nummer op. ik denk dat je hier veel info kan opdoen. Ik heb er in ieder geval een geweldige vakantie gehad, dus zeker een gebied om aan te raden.
Mocht je nog meer willen weten, mail maar ff.
Bart.
Ha die Harry,
Uit mijn hoofd (heb het boekje nu uitgeleend) o.a
Belgie, Duitsland, Scotland, Frankrijk, USA en nog een paar anderen.
Het is natuurlijk al wel een paar jaar oud, maar het kan denk ik nog wel als leidraad fungeren.
Ik heb het 2 jaar geleden besteld bij bol.com.
Komend weekend haal ik het weer op bij mijn kennis, ik gooi het daarna wel bij je in de bus (mits je mij je adres nog eens mailt)
;-)
Groeten, Victor
Uit mijn hoofd (heb het boekje nu uitgeleend) o.a
Belgie, Duitsland, Scotland, Frankrijk, USA en nog een paar anderen.
Het is natuurlijk al wel een paar jaar oud, maar het kan denk ik nog wel als leidraad fungeren.
Ik heb het 2 jaar geleden besteld bij bol.com.
Komend weekend haal ik het weer op bij mijn kennis, ik gooi het daarna wel bij je in de bus (mits je mij je adres nog eens mailt)

Groeten, Victor