Kapotte versnellingsbak

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Henk

Kapotte versnellingsbak

Bericht door Henk »

Zul je net zien. 1 maand uit de garantie, gaat mijn versnellingsbak kapot. Begon met een ratel in de 5, daarna was de 4 en de 3 aan de beurt. Reactie van "mijn" dealer De Uiver was da's mooi pech, wij kunnen niets voor je doen. Kosten 4000 euro.
Thuisgekomen Landrover Nederland gebeld. Zij gaven mij het advies om Cito Eindhoven te bellen. Gedaan en een dag later hebben zij in overleg met landrover nederland geregeld dat het volledig vergoed wordt. Deze week wordt hij gelukkig weer gemaakt.
Ik heb dus duidelijk een nieuwe dealer gevonden. Jammer dat sommige dealers zo met hun klanten omgaan.

Henk
110 CSW
fred101

Re: Kapotte versnellingsbak

Bericht door fred101 »

heb ik gehad met een 110, vanaf de eerste beurt gezegt dat er iets met de drukgroep mis was. Was niet zo volgens UAB. Na nog wat problemen voortaan het onderhoud bij the Adventure in Den Bosch ondergebracht en daar kreeg ik na een grote beurt en schakelproblemen te horen dat de drukgroep kapot was. Is door hun uit eigen beweging onder garantie opgelost. Bij mijn Tombraider ook zoiets maar dan buiten de garantietermijn. Toch opgelost gezien de lage KM stand zonder een keer moeilijk doen. Er zijn wel goede dealers.

Fred101
AadG

Bericht door AadG »

Fijn bedrijf die Huiver ehh sorry Uiver.
Henk

Bericht door Henk »

Tuurlijk zijn er ook goede dealers, maar je schrikt toch wel even als je te horen krijgt dat je veel geld kwijt bent voor reparatie aan een 50.000 euro auto met 60.000 km op de teller.
Berry Weijers

Bericht door Berry Weijers »

Heb je de enquete op [www.Blubberweb.nl] al ingevuld?

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Henk

Bericht door Henk »

nu wel. Kwam er redelijk uit dat mijn melding. zal nu wel wat kelderen.

Henk
Plaats reactie