Smoel en sociaaltalk
Smoel en sociaaltalk
Hoi allemaal,
even de tijd genomen om het smoelenboek door te bladeren erg leuk en vermakelijk, en even mijn complimewnten naar SirMartin ik vind dat hij toch wel erg charmant op de foto staat. zeer orgineel. Leuk doorgaan zo.
Sue beterschap.
En de rest wanneer gaan we bij wie op de koffie en wie neemt de thee, en wie neemt de koeken mee?
Groetjes Jorrit
Mijn voorkeur gaat uit naar een zondag in het midden van het land (rond utrecht)
even de tijd genomen om het smoelenboek door te bladeren erg leuk en vermakelijk, en even mijn complimewnten naar SirMartin ik vind dat hij toch wel erg charmant op de foto staat. zeer orgineel. Leuk doorgaan zo.
Sue beterschap.
En de rest wanneer gaan we bij wie op de koffie en wie neemt de thee, en wie neemt de koeken mee?
Groetjes Jorrit
Mijn voorkeur gaat uit naar een zondag in het midden van het land (rond utrecht)
Re: Smoel en sociaaltalk
Komt allemaal goed Jorrit,
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Nou ik vindt mezelf er nogal erg opstaan eigenlijk... en wat groot ook. Het liefst schuil ik helemaal achter de kamera.
Ach ja daar is het nu te laat voor.
Martin
Ach ja daar is het nu te laat voor.
Martin
Mogelijke lokatie:
Amsterdam
Centraal voor iedereen.
Wanneer is nog niet bekend.
Combinatiemogelijkheid voor:
- fotosessies
- terreinrijden
- diffguardmontage
- koffie en leuteren
- aanvullingen Smoelenboek
- stoom afblazen
en heeeeeeeeeeeellllllll veel LOL
Amsterdam
Centraal voor iedereen.
Wanneer is nog niet bekend.
Combinatiemogelijkheid voor:
- fotosessies
- terreinrijden
- diffguardmontage
- koffie en leuteren
- aanvullingen Smoelenboek
- stoom afblazen
en heeeeeeeeeeeellllllll veel LOL
kijk eens op de site van de chaosboyz volgens mij hadden die daar ook een keertje gereden?
Of anders bij een gewillig 4x4 bedrijf of prikborder thuis??
Groet Bowy
Of anders bij een gewillig 4x4 bedrijf of prikborder thuis??
Groet Bowy
kunnen we niet gewoon ergens afspreken op een perkeerterrein in de buurt van Utrecht of zo ?
lekker een beetje leuten, neem ik m`n koffiezetapparaat mee
lekker een beetje leuten, neem ik m`n koffiezetapparaat mee
wat dachten jullie van omgeving Apeldoorn?
mooi bij de snelweg, redelijk centraal, de veluwe vlakbij
janzzen
mooi bij de snelweg, redelijk centraal, de veluwe vlakbij

janzzen
Utrecht is zeker 4 uur rijden van mij vandaan.... Yuk... ik sla het even over denk ik.
Martin
Martin
Ik ben wel van de partij. Nog steeds zonder LR maar wel vol enthousiastme.Denk dat ik maar een paar lekkere flesjes wijn meeneem (uiteraard met bestuurder). Wordt vast gezellig (net zoals het prikbord).
Ook nog wat nootjes en chips en het kan m.i. niet meer stuk.
René.
Ook nog wat nootjes en chips en het kan m.i. niet meer stuk.
René.
Do not drink and drive
Jongens laten we dan op een camping afspreken ik bedoel drinken en dan weer rijden.
Buiten dat lijkt het mij wel bere gezellig(volgens mij ben je ook wel bij het koffieleutetrs ploegje in te delen.
Groeten Theo kaufmann /Disco
Buiten dat lijkt het mij wel bere gezellig(volgens mij ben je ook wel bij het koffieleutetrs ploegje in te delen.
Groeten Theo kaufmann /Disco
Martin,
VIER UUR!!!! Dat is wel errug veel. Volgens de routeplanner van Michelin is het 106 mile, omgerekend zo'n 170 km. Je gaat toch niet zitten verkondigen dat je net 40 km per uur haalt? Dan stel ik voor dat we je Laro tot op het bot strippen en vakkundig weer opbouwen...Kunnen we mooi doen met z'n allen in Utrecht (ofzo)...
Groet,
een geschrokken Sue en Leopold
88" Lightweight bj. 82 ex-Nederlands-leger 2.25 lt Diesel 24V
VIER UUR!!!! Dat is wel errug veel. Volgens de routeplanner van Michelin is het 106 mile, omgerekend zo'n 170 km. Je gaat toch niet zitten verkondigen dat je net 40 km per uur haalt? Dan stel ik voor dat we je Laro tot op het bot strippen en vakkundig weer opbouwen...Kunnen we mooi doen met z'n allen in Utrecht (ofzo)...
Groet,
een geschrokken Sue en Leopold
88" Lightweight bj. 82 ex-Nederlands-leger 2.25 lt Diesel 24V
Re: Do not drink and drive
Piramide van Austerlitz ??????????????
T`is maar een voorzetje
T`is maar een voorzetje
Hoi Sue,
Ja uuhhh ik woon in het uiterste puntje van Vlissingen :-p tel dat er maar bij op...
Utrecht is 175 km weg.. ik rijdt het iedere week een keer... doe je ook niet voor je lol voor een paar uurtjes studeren. Dus ka nje voorstellen dat ik niet zit te wachten om zoveel kilometers te vreten met de lightweight.
Maar als iemand me wil ophalen is dat ook goed
..hehe
Met 120 km/uur is het 2 uur rijden dus met 80 km/uur is dat zeker meer dan 3 uur.
Ik verkondig niks het was dichterlijke vrijheid... soms moet je het leven met een korretje zout nemen.
Mijn laro gaat maar maximaal 90 km/uur. Ben bezig voor andere banden met een groeter diameter.
Laat mijn laro maar inmekaar zitten, ha vandaag komt mijn 24V koffiezetter binnen... pfff en ik heb toch liever thee.
Groet,
Martin
[people.zeelandnet.nl]
Ja uuhhh ik woon in het uiterste puntje van Vlissingen :-p tel dat er maar bij op...
Utrecht is 175 km weg.. ik rijdt het iedere week een keer... doe je ook niet voor je lol voor een paar uurtjes studeren. Dus ka nje voorstellen dat ik niet zit te wachten om zoveel kilometers te vreten met de lightweight.
Maar als iemand me wil ophalen is dat ook goed

Met 120 km/uur is het 2 uur rijden dus met 80 km/uur is dat zeker meer dan 3 uur.
Ik verkondig niks het was dichterlijke vrijheid... soms moet je het leven met een korretje zout nemen.
Mijn laro gaat maar maximaal 90 km/uur. Ben bezig voor andere banden met een groeter diameter.
Laat mijn laro maar inmekaar zitten, ha vandaag komt mijn 24V koffiezetter binnen... pfff en ik heb toch liever thee.
Groet,
Martin
[people.zeelandnet.nl]
Ik schreef een flesje wijn en een bestuurder. Ben zelf beroepschauffeur en laat het rijden graag aan iemand anders over als ik een drankje neem.
Nachtje camping lijkt me ook wel geinig, mar dan wel met GSM en laptop om deze pagina bij te houden (anders zoveel te lezen bij thuiskomst)
René, rijdt bus touringcar en vrachtwagen maar nog steeds geen LandRover
Nachtje camping lijkt me ook wel geinig, mar dan wel met GSM en laptop om deze pagina bij te houden (anders zoveel te lezen bij thuiskomst)
René, rijdt bus touringcar en vrachtwagen maar nog steeds geen LandRover
Hoi Martin,
zo bekeken is het wat anders ja, als je er al ieder keer heen moet voor je studie...
Maar die banden schelen echt, scheelde bij mij zeker 10 km/uur in mijn gemiddelde. En wat de thee betreft, ik sluit me geheel bij je aan! Dus we komen er wel uit, we laten je gewoon ophalen! Anders sta ik daar alleen met m'n bakje thee...
Groet Sue en Leopold
zo bekeken is het wat anders ja, als je er al ieder keer heen moet voor je studie...
Maar die banden schelen echt, scheelde bij mij zeker 10 km/uur in mijn gemiddelde. En wat de thee betreft, ik sluit me geheel bij je aan! Dus we komen er wel uit, we laten je gewoon ophalen! Anders sta ik daar alleen met m'n bakje thee...
Groet Sue en Leopold
René,
Die Laptop kan je dan gerust thuis laten, de kans dat er dan nog Larofielen op het Prikbord zitten acht ik heel erg klein, gezien het enthousiastme over een dergelijke meeting.
Die Laptop kan je dan gerust thuis laten, de kans dat er dan nog Larofielen op het Prikbord zitten acht ik heel erg klein, gezien het enthousiastme over een dergelijke meeting.
Hey Sue,
Ach ik moet gewoon 2 dagen van te voren vetrekken, het is redelijk dat ik van de beschaving afwoon maar zou niet anders willen. Als ik 500 meter loop sta ik aan
zee. Ik zal Bløf maar niet citeren.
Ja ik heb al iemand die heeft hogere banden voor me liggen maar ja dat kost me weer even 225 euro. Ben wel bang dat hogere banden meer zwabberen.
Anders kan ik nog wel vragen of ik de Defender 90 5td kan lenen. Die blaast wat harder.
Doe maar brandnetel thee
Ik heb nu een week vakantie, kan ik mooi wat gaan doen aan de lightweight. Moet nog een gps beugel monteren en verder ga ik wat rondrijden en verbouwen. Mijn huis komt nooit af.... HELP
Ik hoor het wel van een meeting.
Groet,
Martin
Ach ik moet gewoon 2 dagen van te voren vetrekken, het is redelijk dat ik van de beschaving afwoon maar zou niet anders willen. Als ik 500 meter loop sta ik aan
zee. Ik zal Bløf maar niet citeren.
Ja ik heb al iemand die heeft hogere banden voor me liggen maar ja dat kost me weer even 225 euro. Ben wel bang dat hogere banden meer zwabberen.
Anders kan ik nog wel vragen of ik de Defender 90 5td kan lenen. Die blaast wat harder.
Doe maar brandnetel thee

Ik heb nu een week vakantie, kan ik mooi wat gaan doen aan de lightweight. Moet nog een gps beugel monteren en verder ga ik wat rondrijden en verbouwen. Mijn huis komt nooit af.... HELP
Ik hoor het wel van een meeting.
Groet,
Martin