white mojok
white mojok
hallo daar,
Heeft iemand enig idee waar ik voordelig nieuwe of goede gebruikte white mojok velgen kan kopen? ik wil ze op een 109 s3 schroeven om het spoor wat naar buiten te brengen en omdat ik er in de toekomst misschien nog 235 er banden op wil zetten.
bij voorbaat dank!
theo
Heeft iemand enig idee waar ik voordelig nieuwe of goede gebruikte white mojok velgen kan kopen? ik wil ze op een 109 s3 schroeven om het spoor wat naar buiten te brengen en omdat ik er in de toekomst misschien nog 235 er banden op wil zetten.
bij voorbaat dank!
theo
Re: white mojok
Ik dacht bij Budgetparts in Gouda, maar enig idee hoe zwaar dat gaat sturen ?
bedankt Aad!
zal er eens opbellen voor wat info.
groetjes theo
Aad G schreef:
>
> Ik dacht bij Budgetparts in Gouda, maar enig idee hoe zwaar
> dat gaat sturen ?
zal er eens opbellen voor wat info.
groetjes theo
Aad G schreef:
>
> Ik dacht bij Budgetparts in Gouda, maar enig idee hoe zwaar
> dat gaat sturen ?
Hallo,
Heb "witte" velgen, met een zeer brede band, weet niet of het mojok's zijn.
Vind ze zelf niet passen op m'n 109.
Wil ze wel ruilen voor gewone banden met velgen.
Groeten,
Ingo
Heb "witte" velgen, met een zeer brede band, weet niet of het mojok's zijn.
Vind ze zelf niet passen op m'n 109.
Wil ze wel ruilen voor gewone banden met velgen.
Groeten,
Ingo
hoi ingo,
white mojoks zijn van die soort stalen spaakwielen met van die "driehoekjes".
maar ik heb eigenlijk ook niet zoveel belang bij zeer brede banden want ik was dan van plan om er 7.50-16 of 235/85/16 op te zetten.
toch bedankt voor je reactie.
met vriendelijke groet, theo
white mojoks zijn van die soort stalen spaakwielen met van die "driehoekjes".
maar ik heb eigenlijk ook niet zoveel belang bij zeer brede banden want ik was dan van plan om er 7.50-16 of 235/85/16 op te zetten.
toch bedankt voor je reactie.
met vriendelijke groet, theo
Hoi Ingo,
Ik heb er wel belang bij!!!
Ik heb je een mailtje gestuurd.....
Ik hoor het wel groetjes Bowy
Ik heb er wel belang bij!!!
Ik heb je een mailtje gestuurd.....
Ik hoor het wel groetjes Bowy
Hoi Theo,
Op de gewone serie3 109 velg kun je zonder problemen een 235-85-16 band kwijt. De band heeft ongeveer dezelfde maat als de 7.5x16 je hoeft er dus niet direct mojok's voor te kopen. Ik rij onder mijn 109 2a ook op de standaard serie3 velg met 235-85-16 en dat gaat perfect. Wat wel mooi is, is dat een mojok de wielkasten mooier uitvult. Voor het sturen levert de standaard velg geen problemen op en is waarschijnlijk goedkoper aan te komen. Als je toch echt mojok's wilt offroad center utrecht verkoopt ze maar wat ze kosten weet ik niet.
Groetjes Sjoerd.
Op de gewone serie3 109 velg kun je zonder problemen een 235-85-16 band kwijt. De band heeft ongeveer dezelfde maat als de 7.5x16 je hoeft er dus niet direct mojok's voor te kopen. Ik rij onder mijn 109 2a ook op de standaard serie3 velg met 235-85-16 en dat gaat perfect. Wat wel mooi is, is dat een mojok de wielkasten mooier uitvult. Voor het sturen levert de standaard velg geen problemen op en is waarschijnlijk goedkoper aan te komen. Als je toch echt mojok's wilt offroad center utrecht verkoopt ze maar wat ze kosten weet ik niet.
Groetjes Sjoerd.