Spatplaat remschijven RR
Spatplaat remschijven RR
Hoi
Ik ben een andere vooras onder mijn RR aan het leggen (had ik nog luiggen en heeft betere swiffelbollen) nu heb ik een vraag over de spatplaten van de schijfremmen. Mijn idee is ik laat ze weg, komt alleen maar modder tussen en je kan daardoor de boel slecht schoonmaken. achter zijn ze ook al weg.
groet frank
p.s. 2e vraagje zit er een keerring tussen de as en de swifelbollen? en moet ik ze dan apart van elkaar vullen (eerst maar eens met 75w90)
Ik ben een andere vooras onder mijn RR aan het leggen (had ik nog luiggen en heeft betere swiffelbollen) nu heb ik een vraag over de spatplaten van de schijfremmen. Mijn idee is ik laat ze weg, komt alleen maar modder tussen en je kan daardoor de boel slecht schoonmaken. achter zijn ze ook al weg.
groet frank
p.s. 2e vraagje zit er een keerring tussen de as en de swifelbollen? en moet ik ze dan apart van elkaar vullen (eerst maar eens met 75w90)
Re: Spatplaat remschijven RR
maar wat is je eerste vraag ??
2.de vraag JA bollen en as moet je apart vullen en ja er zit een keerring tussen
2.de vraag JA bollen en as moet je apart vullen en ja er zit een keerring tussen
Is het een goed plan die spatplaten weg te laten.
groet Frank
groet Frank
het enige nut van die platen is dat ze je schijven min of meer droog houden als je op een nat wegdek rijdt en voor wat rijwind geleiding zorgen voor de koeling.
er zijn meerdere laro's die al jaren zonder rijden (voor en achter) onder mijn RR zaten ze ook niet meer en komen ook niet onder de Hybrid.
bij de disco zijn ze nog ok, maar zodra ze rot zijn gaan ze eronder vandaan
er zijn meerdere laro's die al jaren zonder rijden (voor en achter) onder mijn RR zaten ze ook niet meer en komen ook niet onder de Hybrid.
bij de disco zijn ze nog ok, maar zodra ze rot zijn gaan ze eronder vandaan
Ok Thx Roald,
Dat was ook ongeveer mijn idee.
groet frank
Dat was ook ongeveer mijn idee.
groet frank
Ik heb ze ook niet meer Frank, makkelijker schoonhouden, en er kunnen geen steentjes meer tussen blijven zitten.
Groeten Rangie
Groeten Rangie
hee Ron,
Hoe was bilstein? Alles heel gehouden?
groet Frank
p.s. in die ionbusdoppenset miste no14 en welke had ik dit weekend nodig....
Hoe was bilstein? Alles heel gehouden?
groet Frank
p.s. in die ionbusdoppenset miste no14 en welke had ik dit weekend nodig....
1 deuk(je) in het dak, en 1 gebroken schokdemper. Verder wel een heel erg gaaf weekend gehad. we waren met 7 auto's, waarvan er niet 1 echt problemen heeft gehad.
Groeten Rangie
P.s,
doppen zijn ook los te koop bij Delftechniek
Groeten Rangie
P.s,
doppen zijn ook los te koop bij Delftechniek
Heb jij nog schokbrekers liggen?
ik wel.
groet
ik wel.
groet
Ja, maar die wil ik graag op reserve houden, ze breken nog wel eens
Groeten Rangie
Groeten Rangie
Hoi Ron we hebben je nog zien rijden bij Hoogeveen, van wie is die oranje RR ??
Kun je me ook iets meer vertellen over die Range Rovers die te koop staan bij afrit 30 (Beilen)
Zag daar wel een naam staan van het bedrijf, maar ben die vergeten.
gr Eric
Kun je me ook iets meer vertellen over die Range Rovers die te koop staan bij afrit 30 (Beilen)
Zag daar wel een naam staan van het bedrijf, maar ben die vergeten.
gr Eric
Ken nog wel iemand met schokdempers.
<b>Cheers Bowy</b>terug uit Billing en nu met 12 inch achterdempers
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers Bowy</b>terug uit Billing en nu met 12 inch achterdempers
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
De oranje RR is van John Wagenaar (de Struikrover), Ik heb geen RR's zien staan bij Hoogeveen (zeker te druk in gespren met mijn Roemeense co-piloot Zolli )
Wel een heeele hoop LaRo's tegengekomen, maar heb niemand zien terugzwaaien?? of doen Disco rijders dat niet?
En Bowy, alles heel gebleven tijdens de reis? Wel een stuk comfortabeler denk ik
Groeten Rangie
Wel een heeele hoop LaRo's tegengekomen, maar heb niemand zien terugzwaaien?? of doen Disco rijders dat niet?
En Bowy, alles heel gebleven tijdens de reis? Wel een stuk comfortabeler denk ik
Groeten Rangie
Alles prima gehouden! Zelfs de airco werkte toppie wat geen overbodige luxe was trouwens
Cheers Bowy die natuurlijk al weken geleden die RR bij dat metaal bewerkingsbedrijf in Beilen heeft zien staan maar nog niet is langsgecruised.
Cheers Bowy die natuurlijk al weken geleden die RR bij dat metaal bewerkingsbedrijf in Beilen heeft zien staan maar nog niet is langsgecruised.
Bowy, zeker niet kijken, kost geld.....
Als je het toch niet kan laten
, kijk even naar de naam van de web site, wil je.
gr Eric
Als je het toch niet kan laten

gr Eric