operatie bougiedraadcilinderkop geslaagd

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
hanzel

operatie bougiedraadcilinderkop geslaagd

Bericht door hanzel »

ola!
heren van het gilde der laro´s. de operatie schroefdraad cilinderkop is geslaagd.
afgelopen avond had ik jullie hulp ingeroepen. na wat reakties op het prikbord heb ik ook nog even met ambulance aart gebeld. we zijn samen tot de volgende oplosing gekomen. frans had ook al aangegeven om het draad weer optelapen met een tap. daar ik geen tap heb en morgen naar lissabon moet moest het vannavond. dus aart en ik (voornamelijk aart) hadden bedacht dat er een tap moest gemaakt worden van een oude bougie. zo gezegd zo gedaan pit eruit kruis erin gezaagd draad gangen schoon gemaakt vet erin en erop voor vuil de eerste drie draden van de bougie schuin weg gevijld en daarna voorzichtig weet op tappen en naar vier gangen schoot hij weer op het normale draad. hij is er nu goed in gegaan. tussen door ook nog een paar keer de motor laten rond gaan voor eventueel vuil. diet zonder tapbougie.
ik ben nu een gelukkig man en ga nu lekker een superbockje drinken. heren bedankt voor de reakties.
obrigado!
chau!
hanzel.
aart

Re: operatie bougiedraadcilinderkop geslaagd

Bericht door aart »

jij hebt ook altijd geluk he lekker in februari buiten aan je rangie mogen sleutelen, maar te veel eer voor mij het was gewoon je eigen idee. nou de kawa nog.
aart
Plaats reactie