Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 27 apr 2024, 16:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2024, 02:20 
Offline

Geregistreerd: wo 03 jul 2019, 01:01
Berichten: 116
Beste Landroverlotgenoten.Allemaal een Vet,Glibberig en Modderig 2024 gewenst.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2024, 11:38 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 814
Woonplaats: wwerf
tjoh is het al weer zo ver?
nou de beste wensen allemaal. en inderdaad laten we hopen op een minder modderig jaar.(ben wel klaar met die regen) :lol:

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2024, 12:36 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1859
Gelukkig is 2024 één hele dag trager.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2024, 21:06 
Offline

Geregistreerd: zo 14 sep 2014, 17:48
Berichten: 99
Ook vanuit Drenthe een goed Land Rover jaar gewenst

_________________
Groet Sylvester. 8-) Puma 110 Xtech 2008 TDCI 2.4


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2024, 19:52 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Dag,

Ja, allemaal de beste wensen.
Het voelt allemaal een beetje hol en laf.
2e kersrdag echt alles maar dan ook alles waar Landrover opstaat of wat er op lijkt tot aan het laatste boutje verkocht.
Vandaag is alles opgeladen. Echt alles weggedaan om niet opnieuw in verleiding te kunnen komen omdat ik zogenaamd nog spullen ervan zou hebben.
Tja, lang zitten wikken en wegen.
Hij is naar sympathie enthousiaste jonge mensen(20 ers) gegaan die het virus met 5 landrovers(defender en series) goed te pakken hebben. Eigen metaalbedrijf dus goed met het lasapparaat waar hij bij mij al 4 jaar op stond te wachten. En eerlijk is eerlijk, ik kan dat metaalwerk best maar of dat ik die herrie en stank nu echt het einde vind?
Wat ook meespeelde is dat ik de opslag huurde. Dat komt iedere maand terug. Plus dat de huizen bouw daar oprukt dus hoelang heb je nog zoiets en waar ga je heen als het zover is.
Moeilijk had het ook geweest om vrede met de buren te houden als ik zelf thuis aan het chassis was begonnen. Op zijn Flodders gezegd word de buurt er niet beter(verdraagzamer voor een bezig baasje) op.
En toch had die lekkende roestende mecanodoos(vanwege zijn simpele karakter) een groter plekje in mijn ziel als ik dacht.
hou jullie taai. groet nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2024, 00:37 
Offline

Geregistreerd: wo 03 jul 2019, 01:01
Berichten: 116
Gecondoleerd Nico.Denk dat je nog spijt krijg.Zelf had ik 40jaar geleden een droom om ooit een Santana 6cilinder aan te schaffen.Die staat nu achter mijn huis.Is best nog veel aan te doen,maar hij heeft in ieder geval een geldige apk.heeft best wel voeten in de aarde gehad eer het zover was.Weet niet hoe het verder af gaat lopen,ben ook bijna 70 en iets minder fit dan ik ooit was,maar ik moest het gewoon doen.En een ding weet ik zeker,als ik ‘s morgens uit mijn achterdeur kijk voordat ik de badkamer instap dat zie dat groene ding(Spaans legergroen toch anders dan nato-groen)en is mijn hele dag al goed voor hij begonnen is.P.S. Ik hoop Nico dat je nog wel op dit forum blijft want we kunnen je technisch kennis eigenlijk niet missen.Groet en het allerbeste toegewenst van 88


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2024, 23:05 
Offline

Geregistreerd: do 09 nov 2023, 23:40
Berichten: 4
Maar je moet toch ergens in rijden ?
Ga niet in wat anders de weg op dan mijn 70er RRs.
Wat aangepast (4,6 liter) ok, maar geen modern blik voor mij.
En Nico, als alles verkocht is heb je nu mooi plaats en geld voor één goede LR naar keuze, toch ?
En leeftijd ... ik tel al lang niet meer.
Hoe hoger de auto, hoe makkelijker je er onder door kruipt.
Een goed 2024 aan iedereen !


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Beste wensen 2024
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2024, 23:45 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Tja,

Ik kreeg net een app van de nieuwe eigenaar. Ook deze met het virus besmette jonge mensen hebben op het moment te veel landrover kluswerk staan en hij wil wel weer van mijn ex serie 2A 1969 af. Liefhebbers kunnen het nummer wel krijgen hoor. Anders zie je hem misschien toch op MP.
Begrijp de reacties goed hoor. Ook bij mij ging er 4 jaar geleden weer een vlammetje aan(en een olieplasje op de straat haha) na 30 jaar geen landrover gesleuteld te hebben. Als ik de voorkant met de originele stalen grille zag, november 69 dus lampen in de wings maar toch deze grille. Als je er in 1 keer een Richards one ton chassis onder zo schuiven en het liefst ook nog een nieuw schutbord? Als tijd en geld geen rol hadden gespeeld?
Natuurlijk deed het bij mij ook pijn toen ik nog een one ton wiel llinks voor eronder zette en hem op de krik op de hoogte had die hij zou worden zonder doorgezakte veren en de one ton chassis hoogte.
Maar de koets eraf, chassis helemaal zelf bikken en opnieuw opbouwen lukte gewoon ff niet.
Ja, je moet idd ergens in rijden waar je plezier aan beleefd. En dat is ook bij mij geen modern spul. Mn daily Suzuki van 2004 is wel bizar trouw ondanks zijn vele mishandelingen die hij van mij krijgt. Maar idd er zit geur nog smaak aan. Vandaag met mn Transit van 1973 (toch nog Engels fabrikaat) bezig geweest. Origineel had hij een York diesel van wel een PK of 63. Ik was bijna gereed met een indenor erin van 90 PK .
Pasplaat aan het maken(idee afgepikt van mn landrover project) om ook hier een 1,9 TDI van VW in te hangen. Ik had 3 van die blokken staan en heb er nu nog 2 over........ Het moderne van een multiriem die zichzelf opspant is wel weer handig. Ook kan je het met de chip in de ECU natuurlijk bijna net zo gek maken als je bak en assen willen.
Startmotor gooide het vliegwiel goed rond maar helaas bleef het tandwiel in de krans hangen. Morgen laatste puntjes in orde maken. Ook nog met de wielen van de motorfiets bezig. Bij Haan Wheels gaan ze een paar mooie wieltjes spaken voor mijn classic racer. Als die af is en de regen stopt even dan lijkt me het ook wel weer grappig om daarop een frisse neus te krijgen.
Maar zeg idd nooit dat er geen aparte dingen meer komen. Een nekaf m38A1 vind ik ook altijd grappig(behalve zijn benzine slurpende neigingen).

groet Nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 323 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.