Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 27 apr 2024, 23:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: joepieeee
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2023, 18:59 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 814
Woonplaats: wwerf
Uw voertuig is nu 50 jaar of ouder en dat betekent dat u niet meer verplicht bent om uw voertuig
te laten keuren voor de Algemene Periodieke Keuring (APK). U mag uw voertuig wel laten keuren.
Door wel een APK-keuring te laten doen weet u in ieder geval of uw voertuig aan de APK-eisen
voldoet. De APK-eisen maken namelijk onderdeel uit van de zogenaamde permanente eisen op
het gebied van verkeersveiligheid en milieu. Uw voertuig moet hieraan voldoen als u op de
openbare weg rijdt.
nooit meer:
Afbeelding

of zo iets

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: joepieeee
BerichtGeplaatst: di 10 okt 2023, 19:54 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1859
Gefeliciteerd.

Ik zou vandaag nog maar even snel een screenshot van de desbetreffende RDW-pagina maken.
Volgens de RDW is het overigens een MPV !!


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: joepieeee
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2023, 22:28 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Hey,

Dat scheelt idd gedoe. Geniet er maar van . Mijn ford transit is inmiddels ook zover, tijd dus dat hij weer afgemaakt en ingezet kan worden. Je Laro is ook geen race auto. Met een helder verstand kan je de verantwoording zonder keuring best aan. Maar een beetje remvertraging en recht remmen is altijd wel fijn. Ook dat alle olie er min of meer wel inblijft. In ieder geval niet harder uitgaat als je zelf bij je heeft om bij te gieten en thuis kan komen haha. Stuurspeling niet meer als een kwart slag (en dat vind ik zelf al zeker niet fijn rijden)van het stuur is bij mij mij ook wel een ongeschreven norm. Och, zover als ze elders in de wereld soms doorgeroest zijn en zonder doorbreken doorrijden? Dan kan je nog wel een paar jaar vooruit denk ik. We zijn zelf ook wel oud en wijs genoeg geworden om te weten dat een band nog wat haar moet hebben en geen droogscheuren tot op het cancas of staalgordel. De ruitenwissers zie je zelf snel zat. Toeter? Nissan ff laten brullen, of heb je hem stiekum elektrisch gemaakt? Kachel met ventilator? Wat is dat nou weer? Engelse normen naar leeftijd haha.
Mijn Laro moet na restauratie nog 1 keer naar de RDW om van slapend naar aktief kenteken te gaan. Mijzelf kennende zal ik er dan best wel piettluttig in zijn om de afkeur zo klein mogelijk te maken. Juist vandaag (op het werk) weer ff bezig geweest aan het chassis. Ook een paar nieuwe delen voor het schutbord binnen gekregen met de ventilatie kleppen erin)dus over de volle breedte en naar beneden tot onder de goot van de motorkap. Omdat ik nog zoveel bussen met allesrlei menie etc. heeft staan twijfel ik wel eens wat ik laat galverniseren en wat niet.

groet nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 320 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.