Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 23:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: beetje duur wel grappig
BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021, 16:40 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
https://youtu.be/0Z3U52-pQ9g

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021, 18:47 
Leuk ontwerp maar de aantrekkingskracht van een supermarktkarretje in coronatijd :shock:


Meld dit bericht
Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021, 12:12 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Hmm ... ik vraag me vooral af of en hoe alles zal functioneren na een paar jaar allerlei gehobbel.
Zelfs een relatief nieuwe LandRover Defender wordt een tikje scheluw als je 'm met één wiel wat hoger of lager parkeert (om maar niet te spreken van "cross-axled").
Een lichtgewicht caravannetje is - zo verwacht ik - nog veel gevoeliger voor scheef-trekken. Het schuiven en scharnieren, wat nieuw heel leuk toont, kan dan een crime worden.
Ik stel me dan vooral voor dat je na een nachtje heerlijk slapen het duveltje niet meer in het doosje krijgt ... dan sta je vies te kijk(en).

Zelf vind ik een natte tent afbreken en inpakken al een crime ... en daarvan weet je dat je na even een droog momentje de vertrouwde handzame pakken weer terug krijgt.

PS   Ik ben ook meer een kampeer-fan dan een camper-fan ... althans zolang mijn gewrichten dat toelaten.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021, 15:03 
Offline

Geregistreerd: za 13 sep 2014, 08:09
Berichten: 815
Woonplaats: De Zijpe
:mrgreen: Och ik vind het wel een KEK karretje, leuke ontwerp en ideeën maar of het handig is?
Het weer dichtmaken etc was toch niet iets wat je "moeders" even zou laten doen, en de uitstraling...

Als je samen met je ega ergens zou staan denk ik niet dat ze reageert met "Ohw, wat leuk daar zou ik wel mee op pad willen".
otw de uitstraling van een schoenen-poets-doos :o

En tja aanhangers/caravans/vouwagens is om het even, je moet gewoon net als met oude Land Rovers "terug schakelen" kwa tempo.
Ik zelf ben ook geen fan van sleurhutten maar als het fris en nat is dan ben je in een tentje het snel zat.
En wij zijn altijd in het voor of naseizoen onderweg.

Maar al trekkend en mooi weer, tja dan gaat er niets boven een pop-up tentje :mrgreen:

Ik kijk er alweer naar uit !

_________________
Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021, 16:02 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
het ging mij ook niet om de vorm of degelijkheid of zo.
meer de ideeën die er in verwerkt zitten.
zoals dat wctje. geen gelul met giftige vloeistoffen maar een soort van hamsterkooi.https://ecosave.com/wat-zijn-droogtoiletten/
ipv. 3 dagen met een chemisch toilet kun je hier langer me doen.
en dan dat in uitschuiven van banken en kasten en de douche.
leuke ideeën allemaal.
lijkt een beetje op die mooie Australische caravans. maar dan Europees kneuterig.

en btw. een tentje ga ik nooit meer in.
na een paar leuke "tripjes" met de Mariniers te hebben meegemaakt wil ik nooit meer in een tent.

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021, 16:36 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
sjaak109 schreef:
na een paar leuke "tripjes" met de Mariniers te hebben meegemaakt wil ik nooit meer in een tent.

Daar zal het dan wel aan liggen.
Ik ken wel meer lieden die zeiden: Ik heb met de baas al zo vaak moeten kamperen dat ik dat nooit meer vrijwillig doe.

Mij wilden ze niet (ik wilde ook niet, dat was dan weer een bonus) ... dus heb ik geen kampeer-allergie opgebouwd.

O ja, mijn ouders legden mij - vier jaar oud - direct in een eigen tentje, gewoon bij de boer in de Zwitserse Jura ... zoiets kan helpen.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 71 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.