2.5NA een dijk van een motor, maar als ze niet wil ....
* Begin oa met het vervangen van de diesel filter, zie je gelijk wat de staat is van je diesel en moet je gelijk goed ontluchten. * solenoïde, is de electrische plunjer klep op de pomp, contact aan, steker lostrekken en dan even aan tikken. Klikt de klep? Eventueel uit elkaar halen en plunjertje eruit halen om te testen. Klep heeft spanning als de motor moet draaien. Slaat hij aan dan in een hoge versnelling de koppeling langzaam op laten komen dan slaat hij weer af. * Aanvoerleiding los nemen, en dan kijken of daar brandstof uit komt tijdens starten of bediening van de handpomp.. * handpomp werkt (dacht ik ook bij een 2.5na) niet altijd bij een bepaalde stand van je motor. Dus denk niet te snel dat deze stuk is. * 2.5na moet je wel ontluchten !! * Pas als laatste kan je een drukleiding van de verstuiver losdraaien en kijken of daar brandstof uit komt. Als alle voorgaande goed is en je krijgt daar geen diesel dan is er wat met je dieselpomp
Maar ik wil haar wel in huis nemen hoor, vind het wel lelijk dat je haar zo in de kou hebt laten staan.
Suc6 Rob
_________________ Gokje wagen? Ga met je oude Land Rover op vakantie !
|