Jamaar schreef:
Serie 3 zou ik het niet noemen eerder 2.25 en nee niet van wegen cilinder inhoud.
En nu maar afwachten of dit lelijk eendje een zwaantje wordt.
Denk dat een metalen gril van S2 al een hele verbetering zou zijn, heb niets met dat plastic ding aan de voorkant, is maar een suggestie
Gelukkig werkt mijn griepprik nog, zit wel in Spanje en het is klo%$ weer dus aan het mijmeren hoe en wanneer de ambu een opknapbeurt krijgt.
Nou ja voorlopig superlux in de toyo dus geen haast, eerst nog 3 maandjes in Marokko spelen.
Succes!
Ik zou eerder zeggen dat het een serie 3-en-een-half is. Santana voerde allerlei verbeteringen door die LandRover niet nodig achtte.
LandRover kwam uiteindelijk met de Stage I
(dat was vooral een industriële impuls, het Stage I is dan ook de name van het subsidie-programma).En daarna ... gelukkig met de 110 en vervolgens schoorvoetend ook de 90, die 110 was een onbeholpen antwoord op de meer en meer succesvolle Japanse 4x4's die het hele marktaandeel in de utilitaire hoek overnamen, en daarna ook de luxere sectie.
Het was dus een beetje de wet van de impuls, de vlucht voorwaarts door de snel oplopende achterstand ... was LandRover net als (of samen met) Santana doorgegaan met stapsgewijze verbeteringen dan was de Defender waarschijnlijk nooit op de weg gekomen en dan was het Defenderoïde voertuig net als de Santana eerder een triest lot beschoren.