Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 01:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016, 18:34 
Offline

Geregistreerd: zo 09 nov 2014, 22:21
Berichten: 3
Na lange lange tijd van alleen lezen, nu zelf maar weer eens een berichtje:

Mijn 4 deurs RRC was weer bijna rijklaar, dacht ik. Maar er was nog 1 dingetje: het werd nat in de voetenbak en dat kwam door lekwater vanaf de dakgaatjes die boven het voorraamrubber ziten. Het rubber was al een beetje bobbelig en ik heb geleerd dat 'bobbelig' in Landrover termen betekent: flink verrot. Er zitten dus een aantal rotte plekken in de sponning, maar ook de A stijl die langs het voorraam omhoog naar het dak loopt ziet er niet al te best best uit.

Kan het oplappen, maar vind de veiligheid ook wel belangrijk; als ie een keer op z'n kop gaat, dan zou 't fijn zijn als het dak in ieder geval niet indeukt door verrotte A stijlen en daarnaast zal iedere APK keurmeester dit ook aanmerken als onveilig. Dat gaat misschien 1 jaar goed, maar we gaan voor de lange termijn met deze investering.. Haha

Ik denk zelf dat het wijs is om dak eraf te halen en dan beide raamstijlen eruit te slijpen, donor zoeken met niet verrotte raamstijlen en die er weer netjes in te lassen. Iemand van jullie ervaring met zo'n operatie? Dit was zo ongeveer het laatste stukje aan de carrosserie dat ik nog niet heb aangepakt, maar ik kan er niet langer onderuit. Alle tips zijn van harte welkom.


Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 91 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.