Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 10:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 24 jul 2016, 14:13 
Offline

Geregistreerd: zo 24 jul 2016, 08:40
Berichten: 40
Wat een gedoe weer op dat oude PB. Geen zin om daar moeite voor te doen. Dus maar hier kijken.

Hopelijk straks een plaatje van mijn nieuwe oude 109.

Goh, mijn history gaat hier helemaal terug naar 2005 zeg. Het bestaad allemaal nog.

_________________
Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 jul 2016, 14:25 
Offline

Geregistreerd: za 13 sep 2014, 08:09
Berichten: 815
Woonplaats: De Zijpe
:D Ik had het ook gehad.
Helaas.... :? Misschien was dit de druppel...
Het leek een beetje op een landrover, maar je moet ook realistisch blijven en een eind aan het leiden kunnen maken.

Ik hoop dat er meer zo over denken :arrow: !Laroprik!

_________________
Gokje wagen?
Ga met je oude Land Rover op vakantie !


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 jul 2016, 18:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 23:53
Berichten: 364
*keek altijd al hier mee ;) *


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016, 10:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 09:47
Berichten: 70
Heb wel weer een account aangemaakt bij sanonam. Maar ben er ook wel klaar mee dag het elk (paar)jaar weer opnieuw moet. Hoop dat het hier nu drukker wordt. Keek hier wel alle dagen even of er activiteit was.

Groeti Jan

_________________
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het Leven is al een neus, haal er uit wat er in zit.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016, 12:12 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1850
JanTd5 schreef:
Heb wel weer een account aangemaakt bij sanonam. Maar ben er ook wel klaar mee dag het elk (paar)jaar weer opnieuw moet. Hoop dat het hier nu drukker wordt. Keek hier wel alle dagen even of er activiteit was.


Ja, Ja, kijken kijken en niet kopen, maar dan de forum-variant.
Als je hier nu vaker vragen en antwoorden post dan trek je ook die andere kijkers over de streep.

Saroma wil graag iets verdienen aan de forums, en nog liever meer ... dus moet je nu weer opnieuw een account aanmaken en weer meer gegevens vrijgeven ... en functionaliteit ... dat staat bij Saroma nog steeds gelijk aan fucktionaliteit.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016, 12:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 09:47
Berichten: 70
Marc-my-Words schreef:
JanTd5 schreef:
Heb wel weer een account aangemaakt bij sanonam. Maar ben er ook wel klaar mee dag het elk (paar)jaar weer opnieuw moet. Hoop dat het hier nu drukker wordt. Keek hier wel alle dagen even of er activiteit was.


Ja, Ja, kijken kijken en niet kopen, maar dan de forum-variant.
Als je hier nu vaker vragen en antwoorden post dan trek je ook die andere kijkers over de streep.

Saroma wil graag iets verdienen aan de forums, en nog liever meer ... dus moet je nu weer opnieuw een account aanmaken en weer meer gegevens vrijgeven ... en functionaliteit ... dat staat bij Saroma nog steeds gelijk aan fucktionaliteit.



Moet wel wat te vragen hebben Marc :? En gegevens geven? Enige dat ze van mij weten is mijn mail adres en mijn nickname en mij ip adres meer niet hoor.
Maar als jij er blij mee bent dan mag dat hoor ;)

Groet Jan

_________________
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het Leven is al een neus, haal er uit wat er in zit.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016, 12:45 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1850
JanTd5 schreef:
Moet wel wat te vragen hebben Marc :?
En gegevens geven? Enige dat ze van mij weten is mijn mail adres en mijn nickname en mij ip adres meer niet hoor.
....


Sorry, het was niet als een persoonlijke aanval bedoeld. En het klopt, er is kennelijk niet veel te vragen, het is overal nogal rustig.
Zijn de LandRovers ineens spontaan beter als voorheen, of zijn alle vragen beantwoord?
Of misschien de sleutel-factor (no pun intended): een aantal gammele sleutel-gevallen zijn ten prooi gevallen aan de 25-30=>40 jaar old-timer-regeling en dus zijn er gewoon minder problemen om op te lossen. De harde kern is over en die harde kern heeft wel kennis maar weinig vragen.

En dan Sanoma: Je hebt gelijk, om te beginnen hebben ze alleen een paar basis-gegevens.
Maar omdat je nu ineens "overal" ingelogged bent kunnen ze je ook volgen en een leuk profiel maken ... als je tenminste van dat "overal ingelogged" gebruik maakt. Basis-gegevens zijn tot daar aan toe, een leuk profiel daarbij en die gegevens worden ineens geld waard, vooral als je een hele berg van dit soort gegevens verzamelt.
Ofwel: De oude prikpagina bestaat niet meer en Sanoma is niet meer de vriendelijke naïeve provider.

Anyway, misschien is dit nu de impuls om deze groene weide wat drukker te maken, en als het wat drukker wordt dan wordt het direct ook leuker, interessanter.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016, 13:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 09:47
Berichten: 70
Helamaal mee eens Marc, heb eigenlijk nooit veel te vragen. Ben goed technisch onderlegt. En mijn Td5 geeft nooit veel ellende, gelukkig, afkloppen. Om te antwoorden zijn anderen mij vaak voor en heeft mijn dubbele bijdrage niet veel nut meer.
Sanoma zal wel met teruglopende reclame inkomsten te maken hebben. Samen met een duur kantoor, dito managers en dan komt het winst model onder druk te staan. Tevens is sanoma, voor zo ver ik weet, een uitgevere uit de "oude" tijdschriften wereld en daar is de terugloop afgelopen jaren gigantisch. Als je dan de digitale boot gemist hebt dan krijg je het moeilijker.

Groet Jan

_________________
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het Leven is al een neus, haal er uit wat er in zit.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 69 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.