Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 15:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2016, 20:25 
Offline

Geregistreerd: vr 15 jan 2016, 20:24
Berichten: 190
Het weekend van 19-20 maart dit jaar heb ik met mijn geschorste Lightweight deel genomen aan een evenement wat bij de belastingdienst was aangemeld voor de evenementenregeling en ook goedkeuring had.

Gisteren kreeg ik een brief van de RDW dat mijn auto op 19 maart op de openbare weg was gesignalleerd tijdens een schorsing en dat ik binnen een aantal weken bewijzen moet opsturen, anders wordt de schorsing per 19 maart opgeheven. Ik heb meteen contact opgenomen met de organisator van het evenement en hij mailde het aanvraagformulier en de ontvangstbevestiging.

Vandaag de RDW gebeld om te vragen of deze gegevens voldoende zijn. An sich zijn ze goed maar niet voldoende, ik moet een schriftelijk bewijs van de belastingdienst overleggen dat mijn auto was aangemeld voor het evenement.
De belastingtelefoon auto dus maar gebeld. Na lang wachten en doorverbonden worden heb ik de situatie nog een keer uit mogen leggen. Ik werd weer in de wacht gezet. Uiteindeijk kwam mevrouw terug met de mededeling dat ik bij de belastinginspecteur moet zijn welke het evenement goedgekeurd heeft. Na mijn vraag wie die inspecteur is bleef het even stil en kwam ik weer in de wacht. De naam en contactgegevens heeft de organisator van het evenment ontvangen, die staan immers in de brief die goedkeuring voor de evenementenregeling geeft.
Organisator Henk dus maar weer gebeld en gevraagd naar de gegevens van die inspecteur. Dat krijg ik dit weekend. Hij vertelde ook dat zoiets zich al eerder voor heeft gedaan en dat de boete geseponeerd werd.
Het zal wel goed komen maar ik ben er flink sjachrijnig van.

Mijn advies aan iedereen die een evenementenregeling aanvraagt is om alle gegevens, papierwerk, formulieren etc. goed en lang te bewaren. In mijn geval zit er drie maanden tussen de signallering en het schrijven.

_________________
Pike
Afbeelding
http://www.13afdra.nl
https://www.youtube.com/landyshed


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 18 jun 2016, 14:59 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 08:23
Berichten: 32
pff dat is wel erg vervelend.
Al die regelingen brengen alleen maar meer rompslomp met zich mee.
Nederland is echt een land van regels en dan daar weer uitzonderingen op.
Het moet toch simpel zijn, aangemeld met het kenteken dan staat het toch in een of ander
computer systeem dus dan moet en kan er toch geen bon binnenkomen.

maar misschien is dat wel te makkelijk gedacht, want ze zouden het toch makkelijker maken ;)


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 80 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.