Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 15:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 08 mei 2016, 15:41 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 11:03
Berichten: 16
Woonplaats: Sittard
Ik kan een 109 Serie 3 kopen. Chassis is aan de onderkant echt slecht, achterbalk moet vervangen worden, een outrigger heeft een gat.De deuren zijn ook in slechte staat. eveneens de dorpels. Er zit een tropendak op. De auto staat al 12 jaar buiten. Verder in originele staat, originele nederlandse auto incl kenteken op LPG, hij is van 1973. Plaatwerk is voor de rest redelijk strak. De motor, een zes cilinder is 13 jaar gereviseerd bij revisiebedrijf daarna is er nog een jaar meegereden. Zoals ik al zei er zit LPG in, heeft dan ook geharde klepzittingen. Een degelijk restauratieproject dus. Nou mijn vraag, wat is zoiets waard, heb helaas geen foto.

M.vr.gr.Wiel


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 08 mei 2016, 18:30 
Ik heb er zo een uit 1979, half uit elkaar liggen, weet niet waar je woont maar een bezichtiging van de mijne geeft je denk ik wel een beter idee van hoeveel werk het is.
Als allerlei onderdelen versleten zijn wordt het ook niet goedkoop om hem op te knappen naar rijdbaar; nieuwstaat kost een vermogen.
Handelswaarde nu hangt af van veel factoren.


Erik750SF


Meld dit bericht
Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2016, 08:51 
Offline

Geregistreerd: do 31 dec 2015, 20:16
Berichten: 95
Zelf heb ik een ex-defensie uit '78 in redelijke staat gekocht voor 2750. Wel met een nieuwe (2 jarige) APK erop.
Uiteindelijk ben je nog een hoop geld kwijt maar dat gaat geleidelijk. Iedere maand wat. Daarnaast vind ik de onderdelen niet duur (bij paddock dan)
Maar je ziet ze ook te koop voor meer dan t dubbele en dan vraag ik me af of die dan daadwerkelijk in zoveel betere staat zijn..


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 70 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.