Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 11:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016, 20:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 16:43
Berichten: 105
De produktie van de Defender is gestopt en dat is al te merken in de prijzen die gevraagd worden voor de gebruikte modelletjes. :D

http://www.ebay.co.uk/itm/Series-One-Di ... 2121790214

_________________
Groet,
Eric.
Afbeelding
Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016, 20:32 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1850
Dat de prijzen van de Defenders zouden stijgen was te verwachten, dat de prijzen van de Series meeliften is eigenlijk opmerkelijk .... die zijn immers al zo 30 jaar geleden gestopt (met uitzondering van de Santana's).


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016, 23:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 09:47
Berichten: 70
Zoooooo dat is serieus geld zeg :shock: Maar hou het op een "komma" verkeerd :lol:

Groet jan

_________________
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het Leven is al een neus, haal er uit wat er in zit.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2016, 11:46 
Offline

Geregistreerd: zo 05 okt 2014, 08:42
Berichten: 151
Dat de series meeliften is juist logisch want "het model" vierkante hobbelbak met karakter wordt niet meer gemaakt, er wordt toch ook steeds gezegd dat een icoon is opgehouden te bestaat na, wat was het, 68 jaar of zo, niet dat de Defender is opgehouden te bestaan, nee de Defender en zijn voorgangers dus . . . . . . .

Maar dat zal wel niet zo heel lang zijn hoor, de mensen komen vanzelf wel tot de conclusie dat het toch ook maar gewoon een auto is met een karakter dat veel geld kost en gaan op een gegeven moment weer gewoon verder met hun leven en dan zullen de Defender-achtigen (heel) langzaam uit het straatbeeld gaan verdwijnen, zal nog wel even blijven maar zo is het nou eenmaal.

De enkele bijzondere wagen daargelaten dan, de eerste diesel, de eerste dit en de eerste dat of het 50 jarig jubileum model of, of, of . . . . . .

Ik vind het persoonlijk ook allemaal wat opgeklopte hype hoor, als ik een paar jaar geleden niet aan Land Rover begonnen was had ik nu misschien Jeep of Toyota gereden met net zoveel of misschien nog wel meer plezier, ik ben niet zo'n merkvast tiepje, ik doe gewoon wat ik wil en op dit moment is dat dus nog Land Rover, maar als dat om voor mij zwaarwegende redenen anders wordt, dan ben ik ook vaak zo om.

Ik heb dat meegemaakt met BMW boxer motoren, precies hetzelfde gedrag, bah, vier kleppen per cilinder, walgelijk waterkoeling en ga zo maar door, als je niet flexibel bent en niet de schoonheid inziet van verandering dan doe je volgens mij iets heel erg fout.

Maar om even terug te gaan on-topic, dat de series meestijgen in prijs door de waan van het moment is dus mijns inziens zeer logisch.

G-J.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2016, 12:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 16:43
Berichten: 105
Wat reageren jullie allemaal serieus op mijn posting?
Het was sarcastisch bedoeld. 200.000 pond voor een serie 1 is absurd, zelfs voor de eerste van de band gerolde diesel.
En als je dan ook nog de staat ziet waarin hij verkeerd.

Nu de produktie van de Defender gestopt is gaan de series echt niet in prijs stijgen. De vraag is er gewoon niet naar.

_________________
Groet,
Eric.
Afbeelding
Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016, 08:12 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 20:28
Berichten: 29
Jaa absurd toch, maar waarom staat het er dan twee keer zonder winking smily of zo...?
"Final details of sale price or identity of purchaser will remain strictly confidential"
Zie ik toch ook niet zo vaak in advertenties voor een wrak :?

_________________
[img]https://photos.google.com/share/AF1QipNfbqlgafDZCnqbtIcxgrqX5nUIX6N8jWK8XmeWT24xOnGxuJOuGEE-poX3tNxgIQ?key=UURqV3pROUM1Q25iVFJZZnhVWFN6bko2V1ZNbmNB[img]
Stationwagon 1979 6 cilinder


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016, 11:10 
Offline

Geregistreerd: zo 05 okt 2014, 08:42
Berichten: 151
Eric&Betty Boop schreef:
Het was sarcastisch bedoeld.

Ja maar Eric, ik ken jou helemaal niet zo, normaal ben jij ook bloedserieus, vooral als het om Land Rovers gaat! 8-)

Maar je hebt gelijk ik heb wellicht wat te serieus gereageerd, ik trek het boetekleed (ander woord voor overall) aan en ga in de hoek zitten, wel die waar m'n Lightweight staat overigens . . . . . . . :lol:

G-J.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016, 11:17 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1850
Eric&Betty Boop schreef:
Nu de produktie van de Defender gestopt is gaan de series echt niet in prijs stijgen. De vraag is er gewoon niet naar.


Eric, je vergist je: De prijs gaat niet stijgen want het is de auto er niet naar :twisted: (twisted-mode) :ugeek:


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 09 feb 2016, 23:43 
Offline

Geregistreerd: do 13 nov 2014, 14:38
Berichten: 2
Laten we eerlijk zijn. Deze landrover is natuurlijk wel one of a kind! Er is geen enkel andere landrover met deze vormen. Dus voor zo'n zeldzaam exemplaar moet je geld neertellen:D

_________________
Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 28 maart 2016, 13:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 13:14
Berichten: 109
De algemene trend dat de prijzen gaan stijgen is al enige tijd geleden ingezet hoor. Ik zie de taxatiewaarden alleen maar hoger worden.
Dat de zuunige hobbyist er geen 10.000 voor neerlegt, OK.

De S1 uit de advertentie is overigens nog steeds te koop. Maar aangezien zelf Huey geen 200.000 waard is (las ergens dat de taxatiewaarde van Huey slechts 85.000GBP was??) gaat deze dat zeker niet opbrengen....

_________________
Marijn & Simba & Serious & Optimus

Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 61 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.