Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 27 apr 2024, 19:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 13 jun 2015, 10:16 
Offline

Geregistreerd: za 13 jun 2015, 09:58
Berichten: 2
Hoi,
Mijn druk lager is een zovenaamde clutch withdrawal sleeve, een bus welke in een bronsen bus zit. De koppelingsvork drukt een lager en dit lager drukt de sleeve uit. Onderdeelnummer 231074.
Volgens mij bezit ik de uitvoering zonder keerring, die heb ik nl niet aangetroffen. De sleeve heeft zeker 0.5mm speling. Weet iemand wat de tolerantie mag zijn.

Ik kan zowel de sleeve als bus nergens meer vinden. Reeds een web ordergeplaatst waar stock was, alles geleverd gekregen behalve deze items, gewoon doodleuk 0 op de pakbon.

Heeft iemand ervaring met een dergelijk systeem? Ik eveneens nergens revisie ervaringen weten te vinden op google.

Lekt dit makkelijk bak olie, of is de het olie niveau en de druk in dit compartiment zo laag dat het enkel wat zweet?

Het zou een beetje zuur zijn als de hele bak gereviseerd is alles erweer in zit en dit lekt als een malle.

Alvast bedankt voor de reacties
Rowdy


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2015, 19:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 16:43
Berichten: 105
Jij hebt de uitvoering zonder keerring?
Een uitvoering met keerring bestaat niet.

De speling tussen sleeve en bronzen bus moet tussen de 0,07 en 0.15 mm zijn. 0.5mm is dus ietwat te veel.

Een nieuwe bronzen bus is te krap en moet na montage geruimd worden op 41,2650mm.

zowel P.A. Blanchard als Dunsfold hebben de sleeve en de bus in stock en mijn ervaring met beide is dat hun stocklist zeer accuraat is.
Dunsfold heeft alleen geen webshop. Bestellen doe je per telefoon of mail en voor de betaling is het makkelijk als je een creditcard hebt.

_________________
Groet,
Eric.
Afbeelding
Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 315 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.