Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 01:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Advies
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2015, 21:52 
Offline

Geregistreerd: ma 12 jan 2015, 00:23
Berichten: 6
Al enige tijd word ik door een auto handelaar "gepest" Dit heb ik op de oude prik ook al verteld. Hij bood matten aan voor een defender. Ik vroeg welke matten het waren en voor welk type. Hier kreeg ik alleen ontwijkende antwoorden op. Dus heb ik hem bedankt voor zijn diensten en zag van de koop af. (Even heel kort) Toen heb ik op de prik laten weten dat jullie voorzichtig moesten zijn. Zodat je niet met matten komt te zitten die niet passen, als je ze al krijgt.

Vanaf toen ging het fout. Hij heeft een foto van mijn defender gevonden en bied nu al maanden mijn defender aan als schade wagen in onderdelen te koop. Een foto waarop het kenteken goed zichtbaar is bijgevoegd.

Ik heb al verschillende malen contact gehad met marktplaats, deze verwijderen dan de advertentie maar net zo snel staat de advertentie er ook weer op. Ook heb ik al contact gehad met de politie en deze doet niets. Meneer Paul stopt er mee als ik mijn post van het prikbord af haal. Iets wat ik hem heb verteld dat niet mogelijk is......

Wat kan ik hier tegen doen? En nogmaals een handelaar die zoiets doet, lijkt me geen handelaar waar je in zee mee wilt gaan. Vanvliet cars uit Rhenen. http://link.marktplaats.nl/m893666404

Ik ben er een beetje klaar mee :(


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Advies
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2015, 22:35 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Larostammarc,

Ga eens bij "Het Juridisch Loket" langs (even googlen waar de dichtsbijzijnde is). Kost niks en zij weten de juridische mogelijkheden.
Herhaald en kennelijk met opzet jouw auto te koop zetten is op z'n minst een soort misleiding, en daarnaast natuurlijk een pesterijtje.
Overigens is lekker door laten klooien ook een oplossing: ze hebben alleen succes als jij je eraan ergert.

Marc


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 93 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.