Vraagje, heb je een militaire of een civiele LW? Bij een militaire is het maar willekeurig op welke volgorde een auto op kenteken kwam en welke datum er bij eerste toelating staat. Zo Simba een 109 gebouwd ergens in 1981, maar is ie net als tientallen andere 109's op 30 juni 1981 toegelaten.
Een civiele zou, theoretisch gezien, een kentekenhistorie vanaf dag nul van import moeten hebben. 1-7-1971 lijkt op ex militair en of t nou 1-7 of 31-6 was zal wel met de ambtenarenwerktijden van toen te maken hebben gehad
. Maar t kan ook toeval zijn ;0) (ik zit de toelatingsdatum van Simba te checken op de RDW site en ook die van jou, die is pas in '79 op civiel kenteken gekomen. Dus ex militair schat ik zo.)
De uitvoering van de spatborden is volgens mij het onderscheid tussen de Series 2a LW en de Series 3 LW.
In NL zijn zover ik weet alleen de lampen in de spatborden geleverd, vanaf de eerste LW, maar ik kan me vergissen.
Zo spannend is allemaal niet. Als je een S2a look wilt, zou je in de UK een setje van die smalle frontplaatjes kunnen zoeken en een nieuw middenfront.