Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 00:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: west Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: di 01 jun 2004, 12:07 
Hoi allemaal,
binnenkort gaan we met The Puffle naar het Noordwesten van Spanje. Wie weet daar nog mooie 4x4routes (bijv in de Pyreneen) en eventueel leuke campings?

Mogelijk is er iemand die de 4x4atlas in bezit heeft. De atlas is nergens meer te krijgen maar met kopieen van het gebied zouden we al een heel eind op weg komen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Gerbrand Jonker, The Puffle


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: west Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2004, 02:15 
Net onder Espot heb je een camping 'Sol I Neu', waarvanuit je bijna direkt het
natuurgebied in kunt rijden. Het is een kleine camping, met in het midden een diepliggende beek. Er zijn daar nog twee campings, maar dat moet ik ff opzoeken.

groet, Jo


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: west Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2004, 02:29 
Oepsies, iets te snel gereageerd, dat is ten westen van Andorra, maar nog behoorlijk oost-pyreneeen. Neemt niet weg dat we ook in Parc d'Odessa zijn geweest, maar ik weet niet of dat westelijk genoeg voor je is.

groet, Jo


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: west Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2015, 21:41 
Dit is wel een heel oud bericht maar is er iemand die dit gebied (omgeving Espot) ook kent? Wij gaan daar ook naar toe deze zomer en ben nieuwsgierig naar de 4x4 mogelijkheden

groet, Eric



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/07/2015 22:30 door Rolvo.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: west Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015, 01:39 
Erik,

Espot is niet echt West Pyreneeën te noemen, behalve als Andorra in het middel ligt.

En ... vlgde week ben ik in Espot, en minstens nog een andere NL LandRover ...
Als je toevallig een witte 5 deurs 110 hebt dan val je helemaal niet op wat er rijden daar tientallen taxi's rond in wit 5 deurs.

Er is daar wel het een en ander aan "wegen" die niet of nauwelijks met een een standaard asfaltklever te berijden zijn, en dus kom je met de LandRover verder.
Echter ... niet alles is toegankelijlk, dat is nu eenmaal het bezwaar van een Nationaal Park, in de minder hoog aangeschreven parken in de nabije buurt kan meer maar ook niet alles.

Marc


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: oost Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015, 10:01 
Marc,

Sterker nog, volgens de Spanjaarden zelf is het niet eens meer Pyreneeën maar is het Catalonië...

Wij zijn vanaf dinsdag in Espot met een witte RRC. Toegankelijkheid klinkt vergelijkbaar als in de Picos waar we vorig jaar waren. Niet alles mag je rijden maar er blijven genoeg leuke stukken over.

Tot volgende week ;-).

Eric


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: oost Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015, 10:26 
Hallo Eric,
Wij zitten rondom 30 juli vier of vijf dagen in Espot. Via Wikiloc kun je ook aardig wat routes vinden rondom Espot. Het kan zijn dat inderdaad niet alles toegankelijk is. Maar ik neem aan dat dat duidelijk aangegeven is. Zelf rijden we in een rode 110, ik hoop echter deze wel op tijd af te krijgen want dat wordt nog kritisch.....


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: oost Pyreneen 4x4
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015, 11:18 
Ahh ... vorig jaar was ik ook in de Picos !!

Mijn 110 is onbestemd grijs-groen of eigenlijk meer groen-grijs, en het is een HardTop.

Het wordt er nog druk, gelukkig zijn er meer campings.


Marc


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 49 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.