Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 22:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 jul 2015, 11:38 
Vier weken terug bestelde ik bij PA Blanchard een paar onderdelen die zo snel even niet in Nederland kon vinden
Een rekening van £24.45 incl verzenden
Nu gaat het mis en na een omzwerving komt het pakketje terug bi Blanchard
Wat bleek mijn huisnummer was niet vermeld op dit post parket ??
Dus bied Blanchard aan het nogmaals op te sturen na betaling van £10.34
Ik reageer maar niet ze mogen het op een donker plekje bewaren
Jammer want ik kon vaak tegen redelijke prijsjes de meest gezochte dingen bij ze krijgen
Maar ik ga toch maar even verder zoeken zeker nu de prijs van de pond zo hoog is




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 09 jul 2015, 12:41 
Pa blanchard??
Waarom niet craddock/paddock/lr-direct..



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/07/2015 13:06 door sjorsboomschors/aka/PP.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 09 jul 2015, 17:25 
Omdat PAB soms dingen heeft die de andere als niet meer leverbaar hebben.
Vaak wel tegen prijzen waar je van denkt dat de spullen van goud zijn.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 09 jul 2015, 18:59 
Nu ratelt de mailbox een boze mail van boven genoemde firma
Er word mijn verweten dat ik mn eigen huis niet weet te vinden ( laat staan de postbode )
Het gaat dus ruim 8 jaar goed met de mannen en nu ineens heb ik alzheimer of zo
Het zal wel aan mijn liggen maar persoonlijk zie ik het ... wat ach laat maar ik ga wel voor een Toyota die gaan ook niet stuk


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2015, 13:56 
Heb dit ook wel eens gehad bij een andere Engelse leverancier. Fout bleek te zitten in het auto-fill formulier op de website van de leverancier. Alle gegevens werden netjes overgenomen op het formulier maar het huisnummer werd in een verkeerd vak ingevuld waardoor de door hun automatisch geprinte adres sticker geen huisnummer had.
In mijn geval werd het pakket overigens kosteloos opnieuw gestuurd, want ze zagen zelf ook wel in dat ze gewoon even goed hadden moeten kijken of alle gegevens wel aanwezig waren.

Ik zou gewoon even kijken op je factuur, of de mailtjes die je hebt gehad of je daar je huisnummer wel vermeld ziet staan ergens. zo ja, hun probleem.

Series III 109 2.25b Carawagon (Pluimpje)


Pluimpjedrama by WouterSlaman, on Flickr


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 11 jul 2015, 19:32 
Carawagon Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> Ik zou gewoon even kijken op je factuur, of de mailtjes die je hebt gehad of je daar je
> huisnummer wel vermeld ziet staan ergens. zo ja, hun probleem.


Precies.

Ik heb ooit bijna ook zoiets gehad: een zending uit Frankrijk die maar niet aankwam.
Mijn pakje bleek al bijna een maand op het postkantoor te liggen zo meldde de verzender, ik wist alleen niet welk.
Met de track&trace-code navraag gedaan en het bleek onder een fout huisnummer op het dichtsbijzijnde kantoor te liggen.
Was ik een dag later geweest dan was het teruggestuurd.

De fout was overigens ontstaan doordat in Frankrijk het huisnummer voor de straatnaam komt, en hier normaal erachter.

Een andere keer kreeg ik keer op keer mijn tijdschrift niet of sterk vertraagd uit Duitsland. Eenmaal melde de verzender dat hij bericht had gekregen dat ik niet meer woonde waar ik normaal de sleutel in de deur steek .... grappig genoeg meldde de verzender dit per post die dus wél aankwam. Het lastige was dus dat de Duitse posterijen voor de iets zwaardere poststukken hier in NL een van de goedkope postbezorgers hadden gecontracteerd ... en ik dus alleen de verzender kon aanraden te klagen bij de Duitse post, want als ontvanger heb je nauwelijks een aanknopingspunt en zeker geen verhaal.

Anyway: als jij je eigen adres goed hebt opgegeven dan heeft of PAB zelf een fout gemaakt of hun verzender, en dus moeten ze het hetzij bij zichzelf zoeken danwel bij de verzender klagen.


Marc


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 11 jul 2015, 19:48 
maar als een toyota stuk gaat weten ze in den haag niet wat er in het magazijn ligt sad smiley
in marokko had ik de versnellingsbak uit elkaar (hi lux) maar toyota kon geen lagers leveren, was via de anwb, had alle nr. enz
later in haarlen nagevraagd, bleek dat alles wat ik nodig had in brussel op voorraad
boos den haag gebeld, wat kreeg ik te horen? meneer onze magazijn meester maakt geen fouten the finger smiley
voor onderdelen, doe mij maar landrover, op elke straathoek waar ook ter wereld te vinden smileys with beer




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.