Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 18:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 02 jul 2015, 23:19 
Ola,

Vraagje vandaag zakte mn raam ( lift handle defender 1986 ) in eens naar beneden.. Wat blijkt U profiel weg geroest heb gelijk een nieuwe besteld.

Zijn er mensen die ervaring hebben om dit terug te monteren..? wat is het makkelijkste om te doen.?

Alvast bedankt weer voor de tips.

Grr Noudje


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2015, 10:56 
Makkelijkst is om de deur er helemaal uit te halen, hoef je niet bang te zijn dat je raam kapot valt. Deurkaart er af, paar boutjes los van de plaat waar het draaimechanisme op zit en je kunt het raam verwijderen en profiel wisselen. De schroefjes van het profiel zijn vaak wel erg verroest heb ik gemerkt. beste die gelijk ook even vervangen.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 11 jul 2015, 12:00 
Ik zou eens kijken hoever ik kwam met de deur nog gewoon op zijn plaats: het loskrijgen vd scharnieren (en afbreken vd plaatjes waar de bouten in geschroefd zitten), het stellen van de verwijderde deur etc, zou ik willen vermijden. Kun je het raam niet met bijv ducttape aan de raamstijl plakken? Tape aan de binnenzijde op het raam, vertikaal omhoog en dan over de raamstijl aan de buitenzijde weer op de ruit plakken? Dit op meerde plaatsen doen, dan blijft die ruit wel hangen, niet?


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.