Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 13:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015, 10:11 
Hoi,

Morgen APK en dacht van het weekend ff het eea te checken. Naast wat standaard zaken, wilde mijn knipperlichten niet meer normaal werken.....

Ik heb een 110 3.5V8 uit '85.
Knipperlicht links gaat snel (qua knipperen) en werkt naar behoren
Rechts --> voor en zijkant zwak licht en normale snelheid. Achter links, werkt niet. Lamp is okay.

Relais heb ik vernieuwd niet zo lang geleden ivm het opnieuw opbouwen van de wagen, wat zou het kunnen zijn.

ie kan me op weg helpen


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015, 10:18 
Slechte contacten......kijk eens naar al je massapunten, probeer het lampje zelf een beetje te bewegen als het knippert. Kan niet veel zijn.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015, 11:34 
Je zou eventueel rechtstreeks een(nood) aardedraad kunnen trekken en kijken of alles beter wordt

Jo


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015, 12:57 
Kijk ook even naar de aanhanger-stekkerdoos als die erop zit, met wat viezigheid daarin kan ook veel mis gaan.

Marc


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015, 00:56 
Eindelijk gevonden.....nadat ik de aardedraad had gecheckt en nogmaals op een ander punt had gezet.... geen verschil. Ik heb toen nog eens alles van voor naar achteren bekeken en zag dat de relaisbehuizing niet geheel hetzelfde meer was, kapot.

Hij klikte wel, naar de ene kant sneller dan de andere kant, dus wellicht zit het hem daarin. Na de nieuwe te hebben aangesloten werkte alles weer zoals daarvoor. Dank allen voor het meedenken. Hopelijk gaat ie er morgen glansrijk doorheen grinning smiley

Arjan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.